- Ilość części [-częściowy]: 9
- Specyfikacja: complete kit
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | 44002BW |
4U Autopa | 44010BW |
4U Autopa | 44088PU |
4X4 ESTANF | EST-KCK0104 |
AIC | 59004Set |
AIC | 59111Set |
AIC | 59137Set |
AIC | 59809Set |
AIC | 73936Set |
ASHIKA | KCK0104 |
AUTLOG | KT1037 |
AUTLOG | KT1045 |
AUTLOG | KT1046 |
AUTLOG | KT2012 |
BORSEHUNG | B10216 |
BORSEHUNG | B10225 |
CONTITECHA | V3459046 |
DS | V861831780 |
ESEN SKV | 21SKV112 |
ESEN SKV | 21SKV169 |
ET ENGINET | RS0040 |
ET ENGINET | RS0050 |
FAI | TCK118 |
FARE SA | 13843 |
FARE SA | 15920 |
FEBI | 47639 |
FEBI | 48388 |
FRECCIA | TK08-1021 |
FRECCIA | TK08-1066 |
FRECCIA | TK08-1152 |
FREY | 806409201 |
FREY | 806409301 |
FREY | 806502201 |
GK | SK1087 |
GK | SK1121 |
GOOM | TCK-0022 |
GOOM | TCK-0064 |
HEPU | 21-0116 |
HEPU | 21-0334 |
HEPU | 21-0350 |
IAP | 127-51000K |
IAP | 127-51010K |
IJS GROUP | 40-1012FK |
IJS GROUP | 40-1012K |
IJS GROUP | 40-1012VVT |
IJS GROUP | 40-1049FK |
IJS GROUP | 40-1049K |
IMEX | IMX UKSFE47659 |
INA | 559 0105 10 |
IPD | 21-0064 |
IPD | 21-0082 |
IPD | 21-0116 |
IPD | 21-0334 |
JAPANPAR | KDK-0104 |
MABYPARTS | OTK030102 |
MAG | 341500000152 |
MAPCO | 75660 |
MASUMA | MGR-9004 |
MEC-DIESEL | 385674 |
MEC-DIESEL | 385675 |
METALCAUCH | 06179 |
METALCAUCH | 51381 |
METALCAUCH | 58314 |
METALCAUCH | 58348 |
MINI | 11117568264 |
MINI | 11217588996 |
MINI | 11314609482 |
MINI | 11314609483 |
MINI | 11317534833 |
MINI | 11317546697 |
MINI | 11317568241 |
MINI | 11317607551 |
MINI | 11318618317 |
MINI | 11318632773 |
MINI | 11367547955 |
MINI | V763197280 |
MOTIVE | TCK96 |
NAKAMOTO | A28-MIN-19070001 |
OSSCA | 35659 |
PartsTec | PTA114-0131 |
REPKIT | RKT89127K |
REPKIT | RKT89143K |
RIDEX | 1389T0261 |
RUV | 3459046S |
SIL | CK5173 |
SIL | CK5189 |
SKF | VKML88020 |
STC | T406179 |
STC | T451381 |
STC | T458314 |
STC | T458348 |
Stark | SKTCK-2240259 |
TREVI | KC1069 |
TREVI | KC1103 |
TRICLO | 421269 |
TRICLO | 422191 |
TRICLO | 422254 |
TRICLO | 422980 |
TTC | 08.12.065 |
TTC | 08.12.068 |
VAICO | V20-10003 |
VAICO | V20-10003-BEK |
VAICO | V20-10027 |
VAICO | V20-10027-BEK |
VITOBELLI | 1001272N |
VITOBELLI | KDC0020-1N |
VITOBELLI | KDC0020-2N |
VITOBELLI | KDC0020N |
VITOBELLI | KDC0061-2N |
VITOBELLI | KDC0061-3N |
VITOBELLI | KDC0061N |
WILMINK | WG1149085 |
WILMINK | WG1307449 |
WILMINK | WG1326780 |
WILMINK | WG1428166 |
WILMINK | WG1428170 |
WILMINK | WG1442694 |
WILMINK | WG1442710 |
WILMINK | WG1442847 |
WILMINK | WG1442849 |
WILMINK | WG1463170 |
WILMINK | WG1488297 |
WILMINK | WG1488298 |
WILMINK | WG1488299 |
WILMINK | WG1488317 |
WILMINK | WG1488318 |
WILMINK | WG1725273 |
WILMINK | WG1725420 |
WILMINK | WG1725422 |
WILMINK | WG1779774 |
WILMINK | WG1779884 |
WILMINK | WG1779893 |
WILMINK | WG1795102 |
WILMINK | WG1904152 |
WILMINK | WG1907530 |
WILMINK | WG1909992 |
WILMINK | WG1910037 |
WILMINK | WG2008245 |
WILMINK | WG2101421 |
WILMINK | WG2169477 |
WILMINK | WG2202970 |
WILMINK | WG2217394 |
WILMINK | WG2229274 |
WILMINK | WG2232146 |
WILMINK | WG2293809 |
WILMINK | WG2293826 |
WILMINK | WG2293846 |
WILMINK | WG2293905 |
WILMINK | WG2293906 |
WILMINK | WG2293920 |
ZZVF | ZV169H |
MINI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Rozrząd to układ, którego pracę napędza wał korbowy silnika spalinowego. Zadaniem rozrządu jest napędzanie pracy poszczególnych podzespołów, głównie odprowadzających paliwo do komory spalania. Obecnie stosuje się układy wykorzystujące pasy lub łańcuchy rozrządu. Oba rozwiązania mają swoje zalety, jednak łańcuch uważa się za element trwalszy, który dłużej działa bezawaryjnie.
Łańcuch rozrządu to niezwykle ważna część samochodowa, bez której pojazd nie jest w stanie funkcjonować. Zerwanie łańcucha powoduje zatrzymanie pojazdu, a także ogromne zniszczenia. Ponadto, tak nagła awaria bywa niezwykle niebezpieczna. Całkowite zerwanie łańcucha jest jedynak niezwykle rzadkie. O wiele częściej dochodzi do mniejszych usterek, które niestety również upośledzają pracę układu. Najczęściej problemy dotyczą napinacza, który nie jest w stanie utrzymać odpowiedniego napięcia łańcucha. Dłuższa eksploatacja może również doprowadzić do wytarcia kół zębatych lub uszkodzeń mechanicznych łańcucha.
Dawniej łańcuchy rozrządu działały bezawaryjnie nawet po przejechaniu pół miliona kilometrów. Dzisiaj budowa nowoczesnych jednostek napędowych rzadko to umożliwia, jednak wciąż łańcuch jest bardziej wytrzymały od paska. Producenci zalecają wymianę co ok. 250 tys. kilometrów. Niemniej jednak wskazane są regularne przeglądy, gdyż czasami o wiele wcześniej dochodzi do poluzowania łańcucha lub też zaczyna się on ślizgać. Bezwzględnie konieczna jest fachowa kontrola stanu tego elementu w przypadku, gdy z rozrządu słychać niepokojące hałasy lub też na obudowie łańcucha pojawiły się opiłki metalu, mogące świadczyć o wykruszeniu kół zębatych.
Saleri Sil to jedna z najstarszych włoskich firm działających na rynku motoryzacyjnym. Pierwsze części Saleri Sil powstawały już w 1942 roku. Od 70 lat firma konsekwentnie się rozwija, wprowadzając do oferty coraz to nowsze produkty. Dzisiaj producent znany jest przede wszystkim z jakościowych pomp wody. W tej kategorii przedsiębiorstwo jest jednym ze światowych liderów. Każdego roku w fabrykach powstaje ponad 5 000 000 pomp wody Saleri Sil. Około połowa z nich trafia na pierwszy montaż do tak renomowanych producentów, jak: Mercedes, Fiat, Ferrari i wielu innych. Jednak pompy wody Saleri Sil to nie wszystko, co powstaje w fabrykach włoskiego producenta. Firma oferuje kompletne zestawy chłodzenia do samochodów osobowych i ciężarowych. Ponadto nieco mniejszą, ale również istotną kategorię produktową tworzą zestawy rozrządu Saleri Sil. Paski rozrządu oraz łańcuchy rozrządu Saleri Sil uzyskują bardzo dobre wyniki w testach jakości. Poza główną włoską siedzibą, producent posiada również oddziały w innych krajach, między innymi w Niemczech oraz w Chinach. Dzięki budowanej przez dziesięciolecia sieci dystrybucyjnej. części Saleri Sil docierają dzisiaj niemal do wszystkich krajów na świecie.