Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
BE TURBO | 126138 |
BE TURBO | 126710 |
BE TURBO | 126740 |
BE TURBO | 126741 |
BE TURBO | 126744 |
BE TURBO | 126759 |
BE TURBO | 126760 |
BORGW 3K | 54399700029 |
BORGW 3K | 54399880029 |
BORGWARNER | 5439-970-0031 |
BORGWARNER | 5439-970-0067 |
BORGWARNER | 5439-970-0068 |
BORGWARNER | 5439-970-0071 |
BORGWARNER | 5439-988-0031 |
BORGWARNER | 5439-988-0067 |
BORGWARNER | 5439-988-0068 |
BORGWARNER | 5439-988-0071 |
BORGWARNER | 54399700048 |
BORGWARNER | 54399700072 |
BORGWARNER | 54399880048 |
BORGWARNER | 54399880072 |
BTS TURBO | T914128 |
BTS TURBO | T914496 |
BTS TURBO | T914518 |
BTS TURBO | T914536 |
BTS TURBO | T914990 |
BTS TURBO | T915327 |
GARRETT | 765261-2 |
GARRETT | 765261-3 |
GARRETT | 765261-4 |
GARRETT | 765261-5 |
GARRETT | 765261-5006S |
GARRETT | 765261-5007S |
GARRETT | 765261-5008S |
GARRETT | 765261-6 |
GARRETT | 765261-7 |
MOTAIR | 440110 |
MOTAIR | 440120 |
MOTAIR | 445770 |
MOTAIR | KT110057 |
SCHLUTTER | 172-07160 |
SCHLUTTER | 172-11650 |
SCHLUTTER | 172-12640 |
VAG | 038253014Q |
VAG | 038253014QV |
VAG | 038253014QX |
VAG | 03G253010 |
VAG | 03G253010X |
VAG | 03G253014D |
VAG | 03G253014DV |
VAG | 03G253014DX |
VAG | 03G253014M |
VAG | 03G253014MV |
VAG | 03G253014MX |
VAG | 03G253014N |
VAG | 03G253014T |
VAG | 03G253014TV |
VAG | 03G253014TX |
VAG | 03G253016H |
VAG | 03G253016J |
VAG | 03G253016JV |
VAG | 03G253016JX |
VAG | 03G253019J |
VAG | 03G253019JV |
VAG | 03G253019JX |
VAG | 03G253019K |
VAG | 03G253019KV |
VAG | 03G253019KX |
VAG | 03G253019L |
VAG | 03G257016H |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Turbosprężarka to element spotykany w wielu samochodach poruszających się po polskich drogach. Do niedawna była to typowa z części samochodowych silnika wysokoprężnego. Aktualnie turbosprężarki montuje się jednak także w silnikach benzynowych. To podzespół, który składa się w zasadzie z dwóch elementów - turbiny oraz sprężarki.
Podstawowa rola turbosprężarki sprowadza się do dostarczania większej ilości powietrza do komory spalania silnika spalinowego. Ma to na celu zwiększenie momentu obrotowego i tym samym mocy silnika samochodowego. Źródło zasilania tego podzespołu to gazy, które wydostają się z komory spalania do układu wydechowego.
Do typowych objawów zużycia lub usterki turbosprężarki należy zaliczyć przede wszystkim charakterystyczny odgłos (mocny świst), który powstaje podczas wkręcania się turbiny na wyższe obroty. Z reguły winny jest wirnik, który został uszkodzony. Narażone na zużycie i awarie będą także uszczelniacze, a wyraźnym objawem ich uszkodzenia będzie wyciek oleju z turbosprężarki. Stosunkowo częstym awariom ulegają także łożyska.
Innym typowym objawem awarii turbosprężarki jest wyczuwalny spadek mocy silnika. W końcu to element, który w dużym stopniu wpływa na osiągi jednostki napędowej. Za spadek mocy może odpowiadać jednak także wiele innych usterek dlatego należy udać się do warsztatu w celu diagnozy problemu.
Rozwiązanie problemu jest w zasadzie tylko jedno. Wymiana całego podzespołu z wykorzystaniem wysokiej jakości części zamiennych. Oczywiście tylko takie sprawdzone zamienniki znajdziecie w sklepie iParts.pl. Kupując tego typu fabrycznie nowy produkt, będziecie mieć gwarancję bezawaryjnej pracy na długi czas, a nie jak w przypadku regenerowanego produktu.
Motair Turbo to założona w 1971 roku niemiecka firma specjalizującą się w produkcji części samochodowych na rynek wtórny. Nie zawsze tak jednak było. Na początku swojej działalności Motoair zajmowało się produkcją małych silników lotniczych z turbodoładowaniem.
Przedsiębiorstwo dopiero w latach osiemdziesiątych poszerzyło swoją działalność skupiając się właśnie na częściach samochodowych. Był to dobry ruch, ponieważ już w latach dziewięćdziesiątych Motair Turbo stało się liderem w zakresie regeneracji turbosprężarek na rynku niemieckim.
Dziś przedsiębiorstwo swoje usługi kieruje do specjalistów od silników, handlu częściami zamiennymi oraz firm usługowych. Prowadzi także niskonakładową produkcję turbosprężarek dla silników przemysłowych, silników montowanych w pojazdach morskich oraz jednostek napędowych wykorzystywanych w sportach motorowych u tuningu.
Motoair Turbo posiada także certyfikaty ISO świadczące o wysokiej jakości świadczonych usług. Pierwszy certyfikat ISO firmie udało się z zdobyć już w 1996 roku dla całej firmy (ISO 9001:2000), który jest aktualny do dziś. Drugi to certyfikat z 2018 roku - ISO 9001: 2015.