Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AUDI | 1K0 412 331 BS1 |
AUDI | 1K0412331A |
AUDI | 1K0412331B |
AUDI | 1K0412331C |
AUDI | 1KD 412 331 A |
AUDI | 6N0412249C |
CORTECO | 80001663 |
FAI | SS3180 |
FARE SA | 4415 |
FEBI | 22502 |
FEBI | 37897 |
FIRST LINE | FSM5183 |
GABRIEL | GK342 |
IMPERGOM | 35192 |
IMPERGOM | 351922 |
IMPERGOM | 37248 |
IMPERGOM | 372482 |
IMPERGOM | 37499 |
IMPERGOM | 374992 |
IMPERGOM | 37527 |
IMPERGOM | 375272 |
JAPANPAR | SM0148 |
MAPCO | 34871 |
METALCAUCH | 04788 |
METALCAUCH | 04871 |
METZGER | 6490267 |
MONROE | 907949 |
MONROE | L29912 |
MOOG | VOSB10066 |
OCAP | 8400055 |
SEAT | 1K0412331BS1 |
SEAT | 1K0412331C |
SEAT | 1KD412331A |
SEAT | 6N0412249C |
SIDEM | 863413KIT |
SKODA | 1K0412331C |
SKODA | 1KD412331A |
SKODA | 6N0412249C |
STELLOX | 12-17441-SX |
TALOSA | 63-10312 |
TALOSA | 63-12379 |
VW | 1K0412331A |
VW | 1K0412331BS1 |
VW | 1K0412331C |
VW | 1KD412331A |
VW | 6N0412249C |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Mocowanie amortyzatora samochodowego to element układu zawieszenia, który podobnie jak pozostałe części eksploatacyjne pojazdu zużywa się wraz z postępującym przebiegiem auta. Jeżeli z okolic zawieszenia do kabiny docierają zgrzyty, to problem może dotyczyć właśnie mocowania amortyzatora. Wówczas konieczna jest jego wymiana.
Wraz z upływem czasu i kolejnych przejechanych kilometrów następuje naturalne zużycie tulei gumowych, które wykorzystuje się w mocowaniu amortyzatora. Prędzej czy później luz staje się na tyle duży, że dochodzi do coraz gorszej pracy tego elementu i tym samym do kabiny kierowcy docierają coraz większe stuki.
Typowy objaw usterki mocowania amortyzatora to właśnie stosunkowo delikatne strzelanie gumy spowodowane trwałym uszkodzeniem łożysk w mocowaniu amortyzatora. Strzelanie gumy będzie objawiać się przede wszystkim podczas kręcenia kierownicą. Można to w łatwy sposób sprawdzić stojąc samochodem w miejscu. Awaria często objawia się ponadto podczas wymiany amortyzatorów samochodowych.
Awarii mocowania amortyzatora nie należy bagatelizować i odwlekać wymiany w czasie. Niestety stosunkowo delikatne stuki z okolic zawieszenia mogą bowiem okazać się bardzo kosztowne, jeżeli będziemy zbyt długo zwlekać z wymianą. Mocowania powinny być zawsze wymieniane parami na jednej osi. Ponadto nie zapominajmy, że wymiana kompletnego mocowania jest niezbędna przy każdej wymianie amortyzatora, niezależnie od stanu mocowania. Niestety tylko taki zabieg gwarantuje kierowcy optymalny poziom komfortu i bezpieczeństwa jazdy samochodem.
GSP to producent części samochodowych z bogatą ofertą. Podstawowe produkty w asortymencie to elementy podwozia. Na całym świecie są dziś znane przeguby GSP, półosie, a także łożyska kół. Firma produkuje także półosie i wały napędowe. Wymienione części samochodowe GSP to elementy przeznaczone do samochodów marek europejskich, azjatyckich, jak i amerykańskich. Producent pokrywa niemal 100% rynku w tym obszarze.
Przedsiębiorstwo stawia sobie za cel stały rozwój, którego nieodłącznym elementem jest poszerzanie oferty. Dlatego też w katalogu referencji GSP wciąż pojawiają się nowe pozycje. Wśród nich na pierwszy plan wysuwają się części montażowe oraz uszczelniające. Autoczęści GSP to także elementy układu kierowniczego. Oferta w tym obszarze z roku na rok rośnie, zaspokajając coraz większy odsetek rynku na wszystkich kontynentach.
Marka GSP jest obecna na rynku motoryzacyjnym od przeszło 30 lat. Przez ten czas firma zdołała zdobyć zaufanie klientów na rynku części wtórnych, ale przede wszystkim nawiązała współpracę z wieloma producentami samochodów. Dzisiaj części samochodowe GSP masowo trafiają do fabryk samochodów, gdzie są wykorzystywane przy pierwszym montażu. Firma posiada główną siedzibę w Chinach, jednak jej oddziały, a także produkty, są obecne na całym świecie. Hale produkcyjne GSP są zlokalizowane w Azji oraz Ameryce Północnej. Natomiast w Niemczech znajduje się centrum dystrybucyjne. Przeguby czy wały napędowe GSP są sprzedawane w około 120 krajach.