- Lokalizacja w aucie: Oś przednia
- Średnica [mm]: 54
- System hamulcowy: ATE
- Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]: 22
Ilość | Nazwa | Nr części |
---|
1 szt. | Tłoczek zacisku hamulca MAXGEAR 27-0580 | 27-0580 |
1 szt. | Zestaw naprawczy zacisku hamulca MAXGEAR 27-0446 | 27-0446 |
Dodaj opinię
(04.05.2023)
Opinia wystawiona dla Zestaw naprawczy zacisku hamulca MAXGEAR 27-0520 (Oś przednia)
Producent | Numery OEM |
---|
ABS | 420491 |
ABS | 420492 |
ABS | 421611 |
ABS | 421612 |
ATE | 11.3541-8523.2 |
ATE | 11.3541-8524.2 |
ATE | 11.3541-8527.2 |
ATE | 11.3541-8528.2 |
ATE | 11.9541-9549.2 |
ATE | 11.9541-9550.2 |
AUTOFREN S | D4849C |
BENDIX | 691768B |
BENDIX | 692733B |
BENDIX | 692734B |
BENDIX | 692769B |
BENDIX | 694071B |
BENDIX | 694072B |
BOSCH | 0 986 471 923 |
BOSCH | 0 986 471 924 |
BOSCH | 0 986 473 071 |
BOSCH | 0 986 473 351 |
BOSCH | 0 986 473 923 |
BOSCH | 0 986 473 924 |
BOSCH | 0 986 474 071 |
BOSCH | 0 986 474 351 |
BOSCH | 0 986 47A 923 |
BOSCH | 0 986 47A 924 |
BOSCH | 0 986 47B 071 |
BREMBO | F 85 096 |
BREMBO | F 85 097 |
BREMBO | F 85 148 |
BREMBO | F 85 149 |
BUDWEG | 342246 |
BUDWEG | 342247 |
BUDWEG | 342670 |
BUDWEG | 342671 |
BUDWEG | 345058 |
BUDWEG | 345059 |
CARDONE | 387925 |
CARDONE | 387926 |
CARDONE | 388159 |
CARDONE | 388160 |
DELCOREMY | DC82246 |
DELCOREMY | DC82247 |
DELCOREMY | DC82670 |
DELCOREMY | DC82671 |
DRI | 31.5200.0000 |
DRI | 31.5400.0000 |
DRI | 32.5200.0000 |
DRI | 32.5400.0000 |
ERT | 400948 |
FRENKIT | 254946 |
FTE | RX541317A0 |
FTE | RX541321A0 |
FTE | RX541417A0 |
FTE | RX541421A0 |
HELLAPAGID | 8AC 355 389-071 |
HELLAPAGID | 8AC 355 389-081 |
HELLAPAGID | 8AC 355 389-111 |
HELLAPAGID | 8AC 355 389-121 |
LYNXAUTO | BC-6363 |
NK | 2147153 |
NK | 2147154 |
NK | 214745 |
NK | 214746 |
SBS | 13012147153 |
SBS | 13012147154 |
SBS | 1301214745 |
SBS | 1301214746 |
SEAT | 1J0 615 123 |
SEAT | 1J0 615 123A |
SEAT | 1J0 615 123B |
SEAT | 1J0 615 123C |
SEAT | 1J0 615 123D |
SEAT | 1J0 615 124 |
SEAT | 1J0 615 124A |
SEAT | 1J0 615 124B |
SEAT | 1J0 615 124C |
SEAT | 1J0 615 124D |
SEAT | 1K0 615 123A |
SEAT | 1K0 615 123D |
SEAT | 1K0 615 124A |
SEAT | 1K0 615 124D |
SEAT | 1U0 615 123 |
SEAT | 1U0 615 124 |
SEAT | 3A0 615 123 |
SEAT | 3A0 615 124 |
SEAT | 8L0 615 123 |
SEAT | 8L0 615 124 |
SEAT | 8N0 615 123 |
SEAT | 8N0 615 124 |
SKODA | 1J0 615 123 |
SKODA | 1J0 615 123A |
SKODA | 1J0 615 123B |
SKODA | 1J0 615 123C |
SKODA | 1J0 615 123D |
SKODA | 1J0 615 124 |
SKODA | 1J0 615 124A |
SKODA | 1J0 615 124B |
SKODA | 1J0 615 124C |
SKODA | 1J0 615 124D |
SKODA | 1K0 615 123A |
SKODA | 1K0 615 123D |
SKODA | 1K0 615 124A |
SKODA | 1K0 615 124D |
SKODA | 1U0 615 123 |
SKODA | 1U0 615 124 |
SKODA | 3A0 615 123 |
SKODA | 3A0 615 124 |
SKODA | 8L0 615 123 |
SKODA | 8L0 615 124 |
SKODA | 8N0 615 123 |
SKODA | 8N0 615 124 |
TOPRAN | 111691466 |
TRW | BHW 275 |
TRW | BHW 276 |
TRW | BHW 347 |
TRW | BHW 348 |
VAG | 1J0 615 123 |
VAG | 1J0 615 123A |
VAG | 1J0 615 123B |
VAG | 1J0 615 123C |
VAG | 1J0 615 123D |
VAG | 1J0 615 124 |
VAG | 1J0 615 124A |
VAG | 1J0 615 124B |
VAG | 1J0 615 124C |
VAG | 1J0 615 124D |
VAG | 1K0 615 123A |
VAG | 1K0 615 123D |
VAG | 1K0 615 124A |
VAG | 1K0 615 124D |
VAG | 1U0 615 123 |
VAG | 1U0 615 124 |
VAG | 3A0 615 123 |
VAG | 3A0 615 124 |
VAG | 6C0615123 |
VAG | 6C0615124 |
VAG | 8L0 615 123 |
VAG | 8L0 615 124 |
VAG | 8N0 615 123 |
VAG | 8N0 615 124 |
AUDI
|
BMW
|
DAEWOO
|
FIAT
|
FORD
|
PORSCHE
|
SEAT
|
SKODA
|
TALBOT
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zacisk hamulcowy to integralny element każdego hamulca tarczowego. Ponadto to kluczowy element układu hamulcowego w samochodzie, który ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii, kierowca powinien jak najszybciej reagować i dokonać naprawy.
Zaciski hamulcowe montuje się na stałe do zwrotnicy koła samochodowego, a w ich wnętrzu znajdziemy klocki hamulcowe. Zacisk w dobie obecnej motoryzacji jest najpopularniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o systemy hamulcowe.
Praca zacisków hamulcowych nie należy do łatwych. Środowisko pracy jest bardzo ciężkie ze względu na wysokie temperatury. Zacisk mocno nagrzewa się podczas hamowania, tak samo jak wszystkie elementy z nim współpracujące. Ponadto zaciski często muszą sprostać działaniu stosunkowo dużych sił, gdy np. kierowca chce zatrzymać pędzący z prędkością 100 km/h samochód. Ze względu na położenie zaciski narażone zostały także na procesy korozyjne.
Typowy objaw awarii zacisków hamulcowych to m.in. ściąganie samochodu w jedną stronę podczas hamowania. Z reguły to symptom zatarcia się zacisków na którymś z hamulców. Ponadto na skutek zapieczenia się zacisków hamulcowych można dostrzec opór podczas jazdy samochodem a także poczuć delikatny smród. Zapieczenie zacisków można także zdiagnozować po mocno rozgrzanej feldze koła.
Maxgear to firma z polskim kapitałem, zajmująca się produkcją części samochodowych. Niemal od początku swojej działalności przedsiębiorstwo produkuje pompy oraz części układu zapłonowego. Części samochodowe z wymienionych kategorii śmiało można uznać za flagowe produkty marki, jednak to tylko niewielka część oferty producenta, która obejmuje niemal wszystkie kategorie podzespołów niezbędnych w samochodach osobowych oraz w autach ciężarowych.
Części samochodowe Maxgear uchodzą za niemal bezawaryjne, dzięki wyjątkowo drobiazgowej kontroli produktów przed wypuszczeniem ich na rynek. Producent od dłuższego czasu dokłada również wszelkich starań, aby produkty desygnowane logo jego marki cechowała przyjazność wobec środowiska. Części silnika, układu napędowego czy filtracyjnego marki Maxgear sprzyjają minimalizacji emisji spalin generowanych przez pojazd mechaniczny. Troska producenta o ekologię przejawia się również na etapie produkcji części samochodowych, za sprawą modernizacji procesów produkcyjnych.
Maxgear to stosunkowo młoda firma, obecna na rynku zaledwie od kilkunastu lat. Pomimo wejścia na rynek na krótko przed światowym kryzysem gospodarczym, przedsiębiorstwo od początku charakteryzuje niezwykle dynamiczny rozwój. Początkowo posiadając w ofercie jedynie kilkaset referencji, dzisiaj producent ma ich ponad 20 000. Poszerzenie oferty oraz udoskonalenie procesów produkcyjnych umożliwiły wejście na rynek europejski, na którym dzisiaj Maxgear staje się coraz ważniejszym graczem.