- Długość [mm]: 119,00
- Wymiar gwintu: M12
- Kształt łba sruby / nakrętki: Pierścień szesciokątny
- Ilość: 10
- Ilość: 12
- Wersja żruby/nakrętki: Podkładka zabezpieczającą
- Długość 2 [mm]: 163,00
- Skok gwintu 1 [mm]: 1,25
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AJUSA | 81003200 |
BGA | BK6379 |
CORTECO | 016219B |
ELRING | 760.300 |
FAI | B486 |
IVECO | 4828150 |
IVECO | 4854648 |
IVECO | 5001001215 |
IVECO | 5001001216 |
PAYEN | HBS011 |
RENAU | 7700853324 |
TRW | 2251002 |
TRW | 2251004 |
ALFA ROMEO
|
CITROËN
|
FIAT
|
IVECO
|
LANCIA
|
OPEL
|
PEUGEOT
|
RENAULT
|
RENAULT TRUCKS
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Głowica silnika stanowi zamknięcie komory spalania. Element ten odgrywa kluczową rolę w kwestii doprowadzania do jednostki napędowej oleju i płynu chłodniczego. Ponadto, głowica pełni funkcję korpusu układu rozrządu. Nie ma wątpliwości, że głowica jest niezwykle istotną częścią silnika, bez której nie byłby on w stanie poprawnie pracować. Dlatego tak ważny jest prawidłowy montaż tego elementu przy użyciu dobrej jakości śrub głowicy.
Montując głowicę silnika, producent używa śrub, które na pozór niczym się nie wyróżniają. W rzeczywistości jednak śruby wykorzystywane do montażu zamknięcia komory silnika powinny się cechować absolutnie maksymalną wytrzymałością. Niedopuszczalna jest tutaj wrażliwość na niewielkie obciążenia czy naciski. Śruby głowicy powinny ponadto dobrze znosić kontakt z groźnymi substancjami chemicznymi. Przede wszystkim muszą one być obojętne na działanie oleju silnikowego i płynu chłodniczego.
Nie ma mowy o zachowaniu odpowiednich właściwości przez śruby głowicy, jeżeli utracą one swoją elastyczność. Dlatego też, zarówno instalacja nowej głowicy, jak i ponowny montaż starej, wymagają użycia nieużywanych śrub. Zdemontowane śruby mogą się wydawać całkowicie zdatne do użytku, jednak z pewnością noszą one ślady zużycia w postaci utraty elastyczności.
Warto podkreślić, że poluzowanie śrub głowicy może mieć fatalne konsekwencje dla głowicy, silnika oraz wszelkich części znajdujących się pod maską. Rzecz w tym, iż wskutek poluzowania śrub dochodzi do nieszczelności, a tym samym również do wycieków. Nawet niewielki wyciek oleju czy płynu chłodniczego może doprowadzić do poważnych zniszczeń.
Goetze to niemiecki producent części samochodowych. Oferta firmy jest coraz bardziej kompleksowa, jednak jak na razie producent słynie przede wszystkim z produkcji elementów silnika. Wśród głównych produktów marki Goetze znajdują się elementy uszczelniające jednostki napędowej. Na pierwszy plan wysuwają się doceniane przez fachowców pierścienie tłokowe. Jednak producent posiada w asortymencie również wszelkie inne uszczelki niezbędne do prawidłowej i bezpiecznej pracy silnika spalinowego. Istnieje możliwość zakupu kompletnego zestawu uszczelek Goetze. Elementy uszczelniające Goetze słyną z ogromnej wytrzymałości. Lata doświadczenia oraz współpraca z najznamienitszymi producentami samochodów zapewniają najwyższą jakość elementów, które stale są udoskonalane dzięki pracy w laboratoriach badawczych.
Oferta marki Goetze nie ogranicza się do elementów uszczelniających silnika. Firma produkuje również tłoki silnika, głowice oraz ich pojedyncze elementy, pompy wody i oleju, zawory silnikowe, wałki i inne części układu sterowania silnikiem oraz wiele innych części samochodowych. Oferta jest stale poszerzana, między innymi o części układu wydechowego i chłodzenia, a także elementy skrzyni biegów, w tym przede wszystkim uszczelki niezbędne dla poprawnej pracy tego podzespołu.
Goetze to firma, która działa na rynku od ponad 140 lat. Od początku działalności firma była związana z produkcją części silnika. Obecnie niemieckie przedsiębiorstwo należy do międzynarodowej grupy Federal-Mogul. Przynależność do tak silnej korporacji otworzyło nowe możliwości rozwoju części samochodowych Goetze, głównie za sprawą uzyskania dostępu do najnowocześniejszych laboratoriów badawczych.