- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez śruby
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ALFA | 9467602680 |
BOSCH | 0445110188 |
BOSCH | 0445110239 |
BOSCH | 0445110339 |
BOSCH | 0986435090 |
BOSCH | 0986435122 |
BOSCH | 9467602680 |
BOSCH | F00VC17504K |
CITRO | 1981.85 |
CITRO | 198299 |
CITRO | 1982A0 |
ELRING | 871.410 |
FIAT | 9467602680 |
LANCIA | 9467602680 |
PEUGE | 1981.85 |
PEUGE | 198299 |
PEUGE | 1982A0 |
PSA | 1981.85 |
PSA | 198299 |
PSA | 1982A0 |
CITROËN
|
FIAT
|
FORD
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Wtryskiwacz to element bezpośrednio odpowiedzialny za wtłoczenie paliwa do cylindra. Jego zadaniem jest dostarczenie właściwej ilości paliwa pod odpowiednim ciśnieniem. Zasadniczo wtryskiwacz jest kolejnym elementem w układzie znajdującym się za pompą paliwa. To właśnie pompa dostarcza mu paliwa, jednak obecnie wielu producentów pojazdów stosuje inne rozwiązanie, w postaci instalacji pompowtryskiwaczy. Układ z pompowtryskiwaczem określany jest jako wtrysk pde. Kiedyś wtryskiwacze były sterowane hydraulicznie lub elektromechanicznie. Dzisiaj rozwiązania te są już bardo rzadko spotykane, a wtrysk to układ czysto elektroniczny. O jego działaniu decyduje układ komputerowy, odpowiedzialny za precyzję działania elementu.
Konsekwencją niesprawności wtryskiwacza są problemy z pracą silnika. Niedostateczna ilość paliwa bądź też niewystarczające ciśnienie wtrysku to przyczyna problemów z zapłonem. Z tego też względu usterki wtryskiwaczy często bywają błędnie interpretowane jako awaria układu zapłonowego. Objawy w obu przypadkach są zbliżone, należą do nich: problemy z odpaleniem silnika, niespodziewane gaśnięcie silnika, a także nierówne obroty.
Elementy końcowe układu, odpowiedzialne za wtrysk paliwa do cylindra, występują zarówno w silnikach benzynowych, jak i wysokoprężnych. O ile w przypadku tych pierwszych są to elementy niezwykle wytrzymałe, o tyle w przypadku diesla dosyć często dochodzi do awarii wtryskiwaczy. Czasami ma to miejsce po przejechaniu zaledwie kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Jest to efekt dużych obciążeń, jakim poddawane są wtryskiwacze wtłaczające paliwo do silnika wysokoprężnego.
Dr.Motor to marka dosyć młoda, ponieważ istniejąca dopiero od 2013 roku. Jednak firma stojąca za marką, pod różnymi nazwami działa na rynku od późnych lat 90. XX wieku. Tym samym przedsiębiorstwo ma już całkiem spore doświadczenie. Dr.Motor to polski producent części samochodowych. Wszystkie części Dr.Motor powstają na terenie naszego kraju.
Marka Dr.Motor jest mocno wyspecjalizowana. Ofertę stanowią jedynie części silnika, ze szczególnym naciskiem na elementy tworzące układ wtrysku paliwa. Wysoko cenione są przewody paliwowe Dr.Motor, które wyróżniają się dużą trwałością. Podobnie zresztą jak przewody przelewowe oraz uszczelki i uszczelniacze, które również są dostępne w asortymencie producenta. W ofercie producenta można znaleźć również zestawy montażowe i naprawcze. Auto części Dr.Motor to oferta dla posiadaczy samochodów osobowych i ciężarowych. Firma kieruje swoją ofertę do właścicieli większości marek poruszających się po drogach europejskich.
Dr.Motor to firma działająca głównie lokalnie, jednak obserwując jej dynamiczny rozwój i coraz większy asortyment, można spodziewać się ekspansji na kolejne rynki. Części Dr.Motor należy docenić za zadowalającą jakość przy niskiej cenie.