- Wymiar gwintu: M 10
- Skok gwintu [mm]: 1
- Długość całkowita [mm]: 30
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 80306 |
APEC | BBS4 |
APEC | BBS6 |
ASAM | 74699 |
ASAM | 74700 |
ATE | 03.3518-1900.2 |
AUDI | 191 615 273 |
AUDI | 1K0 615 273B |
AUDI | 357 615 273 |
AUDI | 4F0 615 273 |
AUDI | 7E0 615 273 |
BMW | 1 163 464 |
BMW | 3411 1 163 464 |
BMW | 3411 6 768 018 |
BMW | 3421 1 163 436 |
BMW | 6 768 018 |
BSF | P0019 |
BSF | P0039 |
KAWE | Q 0019 |
KAWE | Q 0039 |
MERCE | 000 420 94 55 |
MERCE | 000 421 36 65 |
MERCE | A000 420 94 55 |
MERCE | A000 421 36 65 |
MINI | 1 163 436 |
MINI | 3411 1 163 464 |
MINI | 3411 6 768 018 |
MINI | 3421 1 163 436 |
MINI | 6 768 018 |
PEX | 19 |
SEAT | 191 615 273 |
SEAT | 1K0 615 273B |
SEAT | 357 615 273 |
SEAT | 4F0 615 273 |
SEAT | 7E0 615 273 |
SKODA | 191 615 273 |
SKODA | 1K0 615 273B |
SKODA | 357 615 273 |
SKODA | 4F0 615 273 |
SKODA | 7E0 615 273 |
TRISCAN | 8105 3661 |
TRISCAN | 8105 3669 |
VW | 191 615 273 |
VW | 1K0 615 273B |
VW | 357 615 273 |
VW | 4F0 615 273 |
VW | 7E0 615 273 |
AUDI
|
CUPRA
|
MERCEDES-BENZ
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Topran to marka części zamiennych, która stała się prawdziwym przełomem wśród producentów części samochodowych przeznaczonych na niezależny rynek wtórny. Marka aktywnie zdobywa popularność wśród klientów oraz specjalistów z branży motoryzacyjnej, oferując niezawodne części zamienne w atrakcyjnych cenach.
Auto części Topran są reprezentowane na rynkach części samochodowych w 80 krajach, głównie w Europie. Marka posiada zróżnicowany asortyment opatentowanych oryginalnych części samochodowych przeznaczonych do samochodów najlepszych marek pojazdów w Europie, Azji i Ameryce.
Asortyment Topran zasłynął na rynku przede wszystkim z części układu hamulcowego produkowanych przy użyciu starannie wybieranych, nowoczesnych materiałów i innowacyjnych technologii. Firma oferuje jednak znacznie szerszy asortyment części.
Topran to marka, która kładzie duży nacisk na zachowanie odpowiednio wysokiej jakości oferowanych części zamiennych. Części Topran wielokrotnie testuje się przed rozpoczęciem masowej produkcji.