Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Japoński koncern Honda zaprezentował model Accord VI w 1998 roku. W porównaniu do poprzedniej generacji samochód był nieco szerszy i wyższy, przez co jego sylwetka stała się bardziej elegancka i stonowana. Trzy lata po prezentacji szósta wersja modelu Accord została poddana faceliftingowi, a w 2002 roku zakończono jego produkcję - wtedy też zaprezentowana została kolejna generacja tego auta. Accord VI został zaprojektowany głównie z myślą o rynku europejskim. Styliści skupili się na ...