Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Suzuki SX4 to subkompaktowy SUV. Pojazd posiada szeroki tył, pojemny bagażnik i przestronną kabinę. Jednocześnie jego wielkość ograniczono do minimum, zmniejszając wymiary wszędzie, gdzie było to możliwe. W efekcie powstał samochód uniwersalny, sprawdzający się w poruszaniu po mieście i poza nim, zarówno na krótkich, jak i długich dystansach.
Części Suzuki SX4 EY i GY, czyli najważniejszych wersji pierwszej generacji tego modelu, ...