Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Akumulator MAGNETI MARELLI do Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Akumulator CENTRA Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) CENTRA
Akumulator YUASA Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) YUASA
Akumulator VARTA Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) VARTA
Akumulator BANNER Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) BANNER
Akumulator ERA Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) ERA
Akumulator EXIDE Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) EXIDE
Akumulator AUTOPART Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) AUTOPART
Akumulator COMLINE Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) COMLINE
Akumulator CONTINENTAL Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) CONTINENTAL
Akumulator ENERGIZER Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) ENERGIZER
Akumulator EUROREPAR Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) EUROREPAR
Akumulator FAST Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) FAST
Akumulator HERTH+BUSS ELPARTS Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Akumulator IPARTS Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) IPARTS
Akumulator JENOX Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) JENOX
Akumulator JPN Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) JPN
Akumulator MAGNETI MARELLI Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Producent:MAGNETI MARELLI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAGNETI MARELLI
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
069061600007
niedostępny
Kaucja: 30,00 zł

By odzyskać kaucję wystarczy po zakupie nowego akumulatora odesłać nam swój stary akumulator, a my zwrócimy 30,00 zł na Twoje konto!

Kaucję możesz odzyskać również w inny sposób opisany tutaj >

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAGNETI MARELLI
Kod:
069061600007
Jednostka:
sztuka
Napięcie [V]: 12
Akumulator: Bezobsługowy
Pojemność akumulatora [Ah]: 61
Prąd rozruchu wg EN [A]: 600
DIN / ISO: LB2
Długość [mm]: 242
Szerokość [mm]: 175
Wysokość [mm]: 175
Położenie biegunów: DX
Wykonanie strefy podłogowej: B13
Akumulator: Z uchwytami
Rodzaj bieguna: STD
Akumulator: Bez wskaznika napełnienia
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 568,00 zł
299,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 30,00 zł

By odzyskać kaucję wystarczy po zakupie nowego akumulatora odesłać nam swój stary akumulator, a my zwrócimy 30,00 zł na Twoje konto!

Kaucję możesz odzyskać również w inny sposób opisany tutaj >

MAGNETI MARELLI
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
069060540006
niedostępny
Kaucja: 30,00 zł

By odzyskać kaucję wystarczy po zakupie nowego akumulatora odesłać nam swój stary akumulator, a my zwrócimy 30,00 zł na Twoje konto!

Kaucję możesz odzyskać również w inny sposób opisany tutaj >

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAGNETI MARELLI
Kod:
069060540006
Jednostka:
sztuka
Napięcie [V]: 12
Akumulator: Bezobsługowy
Pojemność akumulatora [Ah]: 60
Prąd rozruchu wg EN [A]: 540
DIN / ISO: LB2
Długość [mm]: 242
Szerokość [mm]: 175
Wysokość [mm]: 175
Położenie biegunów: DX
Wykonanie strefy podłogowej: B13
Akumulator: Z uchwytami
Rodzaj bieguna: STD
Akumulator: Bez wskaznika napełnienia
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 577,00 zł
312,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 30,00 zł

By odzyskać kaucję wystarczy po zakupie nowego akumulatora odesłać nam swój stary akumulator, a my zwrócimy 30,00 zł na Twoje konto!

Kaucję możesz odzyskać również w inny sposób opisany tutaj >

Porady z kategorii: Akumulator

Wpływ temperatury powietrza na akumulator - porady

Dla akumulatora upał jest groźniejszy niż mróz. Sprawdź, czym grożą mu wysokie temperatury

Jeśli sądziliście, że wraz z końcem zimy skończą się wszelkie problemy z akumulatorami, to bardzo źle sądziliście. Jak pokazują badania oraz długotrwałe testy drogowe, to wcale nie zima stanowi największe zagrożenie dla baterii samochodowych. Najgorszym, co może je spotkać, to wysoka temperatura prowadząca zarówno do chwilowego rozładowania akumulatora, jak i do jego przyśpieszonego starzenia.

czytaj więcej >
Akumulatory żelowe - wady, zalety, zastosowanie. Kup u nas nawet 40% taniej

Akumulatory żelowe, czyli baterie idealne. Prawie

Patrząc na listę zalet akumulatorów żelowych, mogłoby się wydawać, że oto mamy przed sobą baterie idealne. Proste w budowie, bezobsługowe, tanie, odporne na wstrząsy i uszkodzenia mechaniczne. Akumulatory żelowe mogą też pracować w niemal każdej pozycji. Dlaczego wiec, mimo tak doskonałej charakterystyki, ciągle jeszcze nie zdominowały rynku samochodowego?

czytaj więcej >
Zużycie akumulatora - jak rozpoznać objawy?

Objawy zużycia akumulatora. Jak je rozpoznać?

Akumulator należy do samochodowych części eksploatacyjnych, co oznacza, że jego żywotność jest ograniczona. Zanim jednak akumulator ostatecznie zakończy swój żywot, pojawić się może kilka ewidentnych objawów jego zużycia. Jak je rozpoznać?

czytaj więcej >
Technika akumulatorowa dzisiaj i jutro. Jakich akumulatorów używamy obecnie, a jakie dominować będą w przyszłości?

Technika akumulatorowa dzisiaj i jutro. Jakich akumulatorów używamy obecnie, a jakie dominować będą w przyszłości?

Prawdopodobnie żadna inna technologia stosowana w przemyśle motoryzacyjnym nie rozwija się obecnie w takim tempie, jak technologia akumulatorowa. Ponieważ jednak rozwój ten przebiega na razie głównie na etapie badań i prototypów, zdecydowana większość kierowców w ogóle go nie zauważa. Tym bardziej, że w bardzo wielu autach ciągle stosowane są te same typy akumulatorów.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze