Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Akumulator MAGNETI MARELLI do Renault WIND (E4M_) 1.2 TCe 100 (E4MF) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.02 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Akumulator YUASA Renault WIND (E4M_) 1.2 TCe 100 (E4MF) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.02 - obecnie) YUASA
Akumulator BOSCH Renault WIND (E4M_) 1.2 TCe 100 (E4MF) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.02 - obecnie) BOSCH
Akumulator VARTA Renault WIND (E4M_) 1.2 TCe 100 (E4MF) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.02 - obecnie) VARTA
Akumulator ERA Renault WIND (E4M_) 1.2 TCe 100 (E4MF) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.02 - obecnie) ERA
Akumulator CENTRA Renault WIND (E4M_) 1.2 TCe 100 (E4MF) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.02 - obecnie) CENTRA
Akumulator MAXGEAR Renault WIND (E4M_) 1.2 TCe 100 (E4MF) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.02 - obecnie) MAXGEAR
Akumulator JENOX Renault WIND (E4M_) 1.2 TCe 100 (E4MF) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.02 - obecnie) JENOX
Akumulator ENERGIZER Renault WIND (E4M_) 1.2 TCe 100 (E4MF) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.02 - obecnie) ENERGIZER
Akumulator EXIDE Renault WIND (E4M_) 1.2 TCe 100 (E4MF) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.02 - obecnie) EXIDE
Akumulator CONTINENTAL Renault WIND (E4M_) 1.2 TCe 100 (E4MF) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.02 - obecnie) CONTINENTAL
Akumulator AUTOPART Renault WIND (E4M_) 1.2 TCe 100 (E4MF) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.02 - obecnie) AUTOPART
Akumulator BANNER Renault WIND (E4M_) 1.2 TCe 100 (E4MF) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.02 - obecnie) BANNER
Akumulator COMLINE Renault WIND (E4M_) 1.2 TCe 100 (E4MF) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.02 - obecnie) COMLINE
Akumulator EUROREPAR Renault WIND (E4M_) 1.2 TCe 100 (E4MF) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.02 - obecnie) EUROREPAR
Akumulator HART Renault WIND (E4M_) 1.2 TCe 100 (E4MF) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.02 - obecnie) HART
Akumulator IPARTS Renault WIND (E4M_) 1.2 TCe 100 (E4MF) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.02 - obecnie) IPARTS
Akumulator IPSA Renault WIND (E4M_) 1.2 TCe 100 (E4MF) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.02 - obecnie) IPSA
Akumulator JPN Renault WIND (E4M_) 1.2 TCe 100 (E4MF) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.02 - obecnie) JPN
Akumulator MAGNETI MARELLI Renault WIND (E4M_) 1.2 TCe 100 (E4MF) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.02 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Akumulator MAPCO Renault WIND (E4M_) 1.2 TCe 100 (E4MF) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.02 - obecnie) MAPCO
Akumulator MASTER-SPORT GERMANY Renault WIND (E4M_) 1.2 TCe 100 (E4MF) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.02 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Akumulator NPS Renault WIND (E4M_) 1.2 TCe 100 (E4MF) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.02 - obecnie) NPS
Akumulator VEMO Renault WIND (E4M_) 1.2 TCe 100 (E4MF) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.02 - obecnie) VEMO
Producent:MAGNETI MARELLI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAGNETI MARELLI
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
069044420006
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Kaucja: 30,00 zł

By odzyskać kaucję wystarczy po zakupie nowego akumulatora odesłać nam swój stary akumulator, a my zwrócimy 30,00 zł na Twoje konto!

Kaucję możesz odzyskać również w inny sposób opisany tutaj >

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAGNETI MARELLI
Kod:
069044420006
Jednostka:
sztuka
Napięcie [V]: 12
Akumulator: Bezobsługowy
Pojemność akumulatora [Ah]: 44
Prąd rozruchu wg EN [A]: 420
DIN / ISO: LB1
Długość [mm]: 207
Szerokość [mm]: 175
Wysokość [mm]: 175
Położenie biegunów: DX
Wykonanie strefy podłogowej: B13
Akumulator: Z uchwytami
Rodzaj bieguna: STD
Akumulator: Bez wskaznika napełnienia
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 824,00 zł
458,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Szczegóły produktu
Kaucja: 30,00 zł

By odzyskać kaucję wystarczy po zakupie nowego akumulatora odesłać nam swój stary akumulator, a my zwrócimy 30,00 zł na Twoje konto!

Kaucję możesz odzyskać również w inny sposób opisany tutaj >

MAGNETI MARELLI
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
069047450007
niedostępny
Kaucja: 30,00 zł

By odzyskać kaucję wystarczy po zakupie nowego akumulatora odesłać nam swój stary akumulator, a my zwrócimy 30,00 zł na Twoje konto!

Kaucję możesz odzyskać również w inny sposób opisany tutaj >

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAGNETI MARELLI
Kod:
069047450007
Jednostka:
sztuka
Napięcie [V]: 12
Akumulator: Bezobsługowy
Pojemność akumulatora [Ah]: 47
Prąd rozruchu wg EN [A]: 450
DIN / ISO: LB1
Długość [mm]: 207
Szerokość [mm]: 175
Wysokość [mm]: 175
Położenie biegunów: DX
Wykonanie strefy podłogowej: B13
Akumulator: Z uchwytami
Rodzaj bieguna: STD
Akumulator: Bez wskaznika napełnienia
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 598,00 zł
323,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 30,00 zł

By odzyskać kaucję wystarczy po zakupie nowego akumulatora odesłać nam swój stary akumulator, a my zwrócimy 30,00 zł na Twoje konto!

Kaucję możesz odzyskać również w inny sposób opisany tutaj >

Porady z kategorii: Akumulator

Co jest powodem usterek akumulatora?

Co jest powodem usterek akumulatora?

Naprawdę niewielka liczba kierowców, która na co dzień korzysta z samochodu, ma świadomość tego, że nieprawidłowa eksploatacja samochodu znacznie skraca żywotność wielu podzespołów, w tym akumulatora. Podpowiadamy, co może być przyczyną awarii akumulatora.

czytaj więcej >
Jak dbać o akumulator?

Jak dbać o akumulator?

Prawidłowa obsługa akumulatora to często nie lada wyzwanie. Uruchamianie silnika na kable lub na popych jest bardzo często spowodowane nieprawidłową eksploatacją samochodu, a nie stricte awarią akumulatora. Należy uczulić się na fakt, że akumulator to niezwykle wrażliwy element samochodu, który źle znosi zarówno niskie, jak i wysokie temperatury. Podpowiadamy, jak zadbać o to, by akumulator był jak najdłużej sprawny.

czytaj więcej >
Technika akumulatorowa dzisiaj i jutro. Jakich akumulatorów używamy obecnie, a jakie dominować będą w przyszłości?

Technika akumulatorowa dzisiaj i jutro. Jakich akumulatorów używamy obecnie, a jakie dominować będą w przyszłości?

Prawdopodobnie żadna inna technologia stosowana w przemyśle motoryzacyjnym nie rozwija się obecnie w takim tempie, jak technologia akumulatorowa. Ponieważ jednak rozwój ten przebiega na razie głównie na etapie badań i prototypów, zdecydowana większość kierowców w ogóle go nie zauważa. Tym bardziej, że w bardzo wielu autach ciągle stosowane są te same typy akumulatorów.

czytaj więcej >
Jak poznać, że akumulator przestaje działać?

Jak poznać, że akumulator przestaje działać?

Nie da się ukryć, że większość kierowców dowiaduje się o konieczności wymiany akumulatora dopiero po fakcie, podczas problemów z rozruchem silnika. Czy istnieje sposób na to, by rozpoznać zbliżający się koniec akumulatora, jeszcze zanim rozruch samochodu nie będzie możliwy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze