Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Cewka zapłonowa / zespół cewek QUINTON HAZELL do Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Cewka zapłonowa / zespół cewek ERA Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) ERA
Cewka zapłonowa / zespół cewek BORGWARNER (BERU) Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) BORGWARNER (BERU)
Cewka zapłonowa / zespół cewek ASHIKA Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) ASHIKA
Cewka zapłonowa / zespół cewek BOSCH Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) BOSCH
Cewka zapłonowa / zespół cewek BREMI Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) BREMI
Cewka zapłonowa / zespół cewek CHAMPION Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) CHAMPION
Cewka zapłonowa / zespół cewek EFI AUTOMOTIVE Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) EFI AUTOMOTIVE
Cewka zapłonowa / zespół cewek FRECCIA Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) FRECCIA
Cewka zapłonowa / zespół cewek HOFFER Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) HOFFER
Cewka zapłonowa / zespół cewek JANMOR Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) JANMOR
Cewka zapłonowa / zespół cewek JAPANPARTS Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) JAPANPARTS
Cewka zapłonowa / zespół cewek LUCAS Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) LUCAS
Cewka zapłonowa / zespół cewek MEAT & DORIA Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) MEAT & DORIA
Cewka zapłonowa / zespół cewek NGK Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) NGK
Cewka zapłonowa / zespół cewek NPS Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) NPS
Cewka zapłonowa / zespół cewek QUINTON HAZELL Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) QUINTON HAZELL
Cewka zapłonowa / zespół cewek SIDAT Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) SIDAT
Cewka zapłonowa / zespół cewek VALEO Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) VALEO
Cewka zapłonowa / zespół cewek WALKER PRODUCTS Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) WALKER PRODUCTS
Producent:QUINTON HAZELL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
QUINTON HAZELL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
XIC8025
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
QUINTON HAZELL
Kod:
XIC8025
Jednostka:
sztuka
Napięcie [V]: 12
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z rozdzielaczem zapłonu
Ilość biegunów: 2
Cewka zapłonowa: Rodzaj połączenia DIN
Wysokość [mm]: 75
Ciężar [kg]: 0,7
Ilość otworów wlotowych/wylotowych: 1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 152,00 zł
74,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Cewka zapłonowa / zespół cewek

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Wokół cewek zapłonowych narosło mnóstwo mitów i przesądów nie mających wiele wspólnego z rzeczywistością. Jednym z takich mitów jest konieczność korzystania ze specjalistycznego sprzętu diagnostycznego i pomocy mechanika przy określeniu, czy i która cewka wymaga wymiany. Odpowiedź na to pytanie otrzymamy w prosty sposób, a samą cewkę wymienimy w ciągu 20 minut.

czytaj więcej >
Zużyta cewka zapłonowa - jak zdiagnozować zużycie?

Zużyta cewka zapłonowa nie zawsze daje oczywiste objawy. Zobacz, co powinno zwrócić Twoją uwagę

W samochodach określanych obecnie jako youngtimery, cewki zapłonowe stanowiły ciągły problem. Zużywały się bardzo szybko i powodowały kłopoty z układem zapłonowym. Po wprowadzeniu układów elektronicznych problem ten przycichł, ale wrócił wraz z nowymi cewkami jednoiskrowymi. Jeśli cewki takie zaczną wykazywać objawy zużycia, jedynym rozwiązaniem jest ich wymiana.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze