Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Cewka zapłonowa / zespół cewek KW do Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Cewka zapłonowa / zespół cewek NTY Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) NTY
Cewka zapłonowa / zespół cewek DELPHI Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) DELPHI
Cewka zapłonowa / zespół cewek BORGWARNER (BERU) Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) BORGWARNER (BERU)
Cewka zapłonowa / zespół cewek BOSCH Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) BOSCH
Cewka zapłonowa / zespół cewek NGK Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) NGK
Cewka zapłonowa / zespół cewek MAXGEAR Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) MAXGEAR
Cewka zapłonowa / zespół cewek BREMI Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) BREMI
Cewka zapłonowa / zespół cewek CHAMPION Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) CHAMPION
Cewka zapłonowa / zespół cewek EFI AUTOMOTIVE Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Cewka zapłonowa / zespół cewek EPS Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) EPS
Cewka zapłonowa / zespół cewek ERA Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) ERA
Cewka zapłonowa / zespół cewek FACET Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) FACET
Cewka zapłonowa / zespół cewek FRECCIA Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) FRECCIA
Cewka zapłonowa / zespół cewek HART Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) HART
Cewka zapłonowa / zespół cewek HERTH+BUSS ELPARTS Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Cewka zapłonowa / zespół cewek KAMOKA Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) KAMOKA
Cewka zapłonowa / zespół cewek KW Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) KW
Cewka zapłonowa / zespół cewek MAGNETI MARELLI Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Cewka zapłonowa / zespół cewek METZGER Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) METZGER
Cewka zapłonowa / zespół cewek MOBILETRON Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) MOBILETRON
Cewka zapłonowa / zespół cewek MOTORAD Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) MOTORAD
Cewka zapłonowa / zespół cewek OEM Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) OEM
Cewka zapłonowa / zespół cewek TRISCAN Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) TRISCAN
Cewka zapłonowa / zespół cewek VEMO Ford MAVERICK 2.0 16V FWD SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) VEMO
Producent:KW

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KW
0 (0 ocen)
Kod produktu:
470 532
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KW
Kod:
470 532
Rezystancja [Ohm]: 0,53
Rezystancja [Ohm]: 11800
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez uchwytu mocującego
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Cewka zapłonowa / zespół cewek

Zużyta cewka zapłonowa - jak zdiagnozować zużycie?

Zużyta cewka zapłonowa nie zawsze daje oczywiste objawy. Zobacz, co powinno zwrócić Twoją uwagę

W samochodach określanych obecnie jako youngtimery, cewki zapłonowe stanowiły ciągły problem. Zużywały się bardzo szybko i powodowały kłopoty z układem zapłonowym. Po wprowadzeniu układów elektronicznych problem ten przycichł, ale wrócił wraz z nowymi cewkami jednoiskrowymi. Jeśli cewki takie zaczną wykazywać objawy zużycia, jedynym rozwiązaniem jest ich wymiana.

czytaj więcej >
Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Wokół cewek zapłonowych narosło mnóstwo mitów i przesądów nie mających wiele wspólnego z rzeczywistością. Jednym z takich mitów jest konieczność korzystania ze specjalistycznego sprzętu diagnostycznego i pomocy mechanika przy określeniu, czy i która cewka wymaga wymiany. Odpowiedź na to pytanie otrzymamy w prosty sposób, a samą cewkę wymienimy w ciągu 20 minut.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze