Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Cewka zapłonowa / zespół cewek MEAT & DORIA do Seat EXEO ST (3R5) 2.0 TDI Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2009.07 - 2013.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Cewka zapłonowa / zespół cewek HERTH+BUSS ELPARTS Seat EXEO ST (3R5) 2.0 TDI Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2009.07 - 2013.05) HERTH+BUSS ELPARTS
Cewka zapłonowa / zespół cewek HOFFER Seat EXEO ST (3R5) 2.0 TDI Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2009.07 - 2013.05) HOFFER
Cewka zapłonowa / zespół cewek MEAT & DORIA Seat EXEO ST (3R5) 2.0 TDI Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2009.07 - 2013.05) MEAT & DORIA
Cewka zapłonowa / zespół cewek SIDAT Seat EXEO ST (3R5) 2.0 TDI Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2009.07 - 2013.05) SIDAT
Producent:MEAT & DORIA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MEAT & DORIA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
25475
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEAT & DORIA
Kod:
25475
Jednostka:
sztuka
Ilość biegunów: 5
Długość kabli: 200
Szerokosc wtyczki [mm]: 1,5
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z obudową tulei wtyczki
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
Powierzchnia kontaktowa: Pozłacany
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]: 0,75
Zakres temperatury od [°C]: -25
Zakres temperatury do [°C]: 140
Materiał izolacji przewodu: Silikon
Wykonanie obudowy wtyku: Obudowa tulei wtyczki
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 513,00 zł
270,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Cewka zapłonowa / zespół cewek

Porady z kategorii: Cewka zapłonowa / zespół cewek

Zużyta cewka zapłonowa - jak zdiagnozować zużycie?

Zużyta cewka zapłonowa nie zawsze daje oczywiste objawy. Zobacz, co powinno zwrócić Twoją uwagę

W samochodach określanych obecnie jako youngtimery, cewki zapłonowe stanowiły ciągły problem. Zużywały się bardzo szybko i powodowały kłopoty z układem zapłonowym. Po wprowadzeniu układów elektronicznych problem ten przycichł, ale wrócił wraz z nowymi cewkami jednoiskrowymi. Jeśli cewki takie zaczną wykazywać objawy zużycia, jedynym rozwiązaniem jest ich wymiana.

czytaj więcej >
Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Wokół cewek zapłonowych narosło mnóstwo mitów i przesądów nie mających wiele wspólnego z rzeczywistością. Jednym z takich mitów jest konieczność korzystania ze specjalistycznego sprzętu diagnostycznego i pomocy mechanika przy określeniu, czy i która cewka wymaga wymiany. Odpowiedź na to pytanie otrzymamy w prosty sposób, a samą cewkę wymienimy w ciągu 20 minut.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze