Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr cząstek stałych DPF/FAP EEC do Citroën C5 III Break (RW_) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KAMOKA Citroën C5 III Break (RW_) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) KAMOKA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP ASSO Citroën C5 III Break (RW_) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) ASSO
Filtr cząstek stałych DPF/FAP BM CATALYSTS Citroën C5 III Break (RW_) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) BM CATALYSTS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP BOSAL Citroën C5 III Break (RW_) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) BOSAL
Filtr cząstek stałych DPF/FAP EEC Citroën C5 III Break (RW_) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) EEC
Filtr cząstek stałych DPF/FAP EUROREPAR Citroën C5 III Break (RW_) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) EUROREPAR
Filtr cząstek stałych DPF/FAP FA1 Citroën C5 III Break (RW_) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) FA1
Filtr cząstek stałych DPF/FAP HELLA Citroën C5 III Break (RW_) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) HELLA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP IPARTS Citroën C5 III Break (RW_) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) IPARTS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP JMJ Citroën C5 III Break (RW_) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) JMJ
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KLOKKERHOLM Citroën C5 III Break (RW_) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) KLOKKERHOLM
Filtr cząstek stałych DPF/FAP LRT Citroën C5 III Break (RW_) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) LRT
Filtr cząstek stałych DPF/FAP MAXGEAR Citroën C5 III Break (RW_) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) MAXGEAR
Filtr cząstek stałych DPF/FAP MTS Citroën C5 III Break (RW_) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) MTS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP NPS Citroën C5 III Break (RW_) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) NPS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP NTY Citroën C5 III Break (RW_) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) NTY
Filtr cząstek stałych DPF/FAP OYODO Citroën C5 III Break (RW_) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) OYODO
Filtr cząstek stałych DPF/FAP QUINTON HAZELL Citroën C5 III Break (RW_) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) QUINTON HAZELL
Filtr cząstek stałych DPF/FAP WALKER Citroën C5 III Break (RW_) 1.6 HDi 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) WALKER
Producent:EEC

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EEC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PT6066T
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EEC
Kod:
PT6066T
Jednostka:
sztuka
Długość [mm]: 570
Ciężar [kg]: 5,4
Norma emisji spalin: Euro 4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1873,00 zł
1135,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
EEC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DPF050
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EEC
Kod:
DPF050
Jednostka:
sztuka
Długość [mm]: 300
Ciężar [kg]: 2,95
Norma emisji spalin: Euro 4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1430,00 zł
841,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
EEC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PT6066TS
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EEC
Kod:
PT6066TS
Jednostka:
sztuka
Długość [mm]: 570
Ciężar [kg]: 5,4
Norma emisji spalin: Euro 4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3030,00 zł
1894,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Mokry filtr cząstek stałych to doskonałe rozwiązanie, swoją funkcjonalnością i możliwościami przewyższające filtr suchy. Niestety, posiada on jedną poważną wadę, którą jest koszt eksploatacji. Na szczęście koszty te, przynajmniej częściowo, można ograniczyć. Wystarczy wiedzieć, jak używać samochodu z mokrym filtrem i spróbować samodzielnie uzupełniać poziom niezbędnego do jego funkcjonowania płynu Eolys.

czytaj więcej >
Jak wyczyścić filtr DPF / FAP (cząstek stałych) w samochodzie?

W jaki sposób można wyczyścić filtr cząstek stałych? Jakie metody są możliwe do zastosowania w autach z filtrami DPF, GPF i FAP?

Nieuniknionym efektem działania filtrów cząstek stałych, a więc DPF, GPF czy FAP, jest zbierający się w ich wnętrzu popiół oraz wszelkie zabrudzenia niesione przez wychodzące z silnika spaliny. W jaki sposób tak zabrudzone filtry można wyczyścić?

czytaj więcej >
Czym grozi usunięcie filtra cząstek stałych?

Czym grozi usunięcie filtra cząstek stałych?

Filtr cząstek stałych powstał w dobie pro ekologicznych konstrukcji poszczególnych auto części, by spełnić europejskie normy emisji spalin. Cel osiągnięto - zastosowanie tego filtra sprawia, że do środowiska trafia mniej szkodliwych spalin. Niestety, mimo dobrych intencji, filtr cząstek stałych został przez kierowców znienawidzony. Dlaczego?

czytaj więcej >
Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana

Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana

Filtr cząstek stałych, zwany w skrócie DPF bądź FAP, to jeden z filtrów wykorzystywanych w systemach wydechowych w silnikach Diesla. Jego podstawowym zadaniem jest oczyszczanie spalin z cząstek sadzy. Filtry cząstek stałych znajdują się na rynku od 1980 roku, ale dopiero w 1996 roku zostały wykorzystane w motoryzacji. Opracowanie DPF-a spowodowało zmniejszenie emisji czarnego dymu, z którego znane były silniki wysokoprężne starszej generacji.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze