Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe OPTIMAL do Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie)

Klocki hamulcowe ATE Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) ATE
Klocki hamulcowe BOSCH Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) BOSCH
Klocki hamulcowe BREMBO Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) BREMBO
Klocki hamulcowe DELPHI Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) DELPHI
Klocki hamulcowe A.B.S. Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) A.B.S.
Klocki hamulcowe ABE Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) ABE
Klocki hamulcowe AKRON-MALÒ Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) AKRON-MALÒ
Klocki hamulcowe BENDIX Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) BENDIX
Klocki hamulcowe BORG & BECK Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) BORG & BECK
Klocki hamulcowe CIFAM Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) CIFAM
Klocki hamulcowe COMLINE Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) COMLINE
Klocki hamulcowe DENCKERMANN Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) DENCKERMANN
Klocki hamulcowe EBC BRAKES Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) EBC BRAKES
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) HELLA
Klocki hamulcowe ICER Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) ICER
Klocki hamulcowe JP GROUP Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) JP GROUP
Klocki hamulcowe JURATEK Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) JURATEK
Klocki hamulcowe MASTER-SPORT GERMANY Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Klocki hamulcowe METELLI Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) METELLI
Klocki hamulcowe MEYLE Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) MEYLE
Klocki hamulcowe MINTEX Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) MINTEX
Klocki hamulcowe NK Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) NK
Klocki hamulcowe OPTIMAL Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) OPTIMAL
Klocki hamulcowe QUARO Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) QUARO
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe RAICAM Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) RAICAM
Klocki hamulcowe ROTINGER Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) ROTINGER
Klocki hamulcowe TEXTAR Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) TEXTAR
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) TOMEX BRAKES
Producent:OPTIMAL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OPTIMAL
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
BP-12416
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
BP-12416
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  18
Szerokość [mm]:  65,6
Szerokość [mm]:  116
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Bez styku zużycia
Typ układu hamulcowego:  Hamulce tarczowe
Wysokość 1 [mm]:  72,5
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
System hamulcowy:  Lucas - Girling
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze śrubami prowadzącymi zacisk hamulcowy
Do 100 dni na zwrot
106,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Klocki TRW COTEC. Czym się charakteryzują i jakie mają opinie?

Klocki hamulcowe TRW z powłoką COTEC. Czym się charakteryzują i jakie korzyści oferują swoim użytkownikom?

Pomysł stojący za opracowaniem klocków hamulcowych TRW z powłoką COTEC miał na celu uniknięcie problemów z hamulcami na etapie ich docierania. Czy powstała na potrzeby tych klocków technologia spełniła swoje zadanie? Co zmieniła powłoka COTEC w codziennym użytkowaniu samochodu?

czytaj więcej >
Kierunkowe klocki hamulcowe - jak zamontować, czym są, zakładanie

Czym są i czemu służą kierunkowe klocki hamulcowe? W jaki sposób należy je zakładać?

Powstanie kierunkowych klocków hamulcowych zawdzięczamy w głównej mierze rosnącej popularności aut z napędem hybrydowym lub samodzielnym napędem elektrycznym. Ich zadaniem jest redukcja emitowanego przez układ hamulcowy hałasu i jednocześnie utrzymanie jego dotychczasowej sprawności. Co jeszcze warto wiedzieć o klockach kierunkowych?

czytaj więcej >
Serie klocków hamulcowych ATE - porównanie: ATE Original, Ceramic

Klocki hamulcowe ATE Original oraz ATE Ceramic. Co je różni? Czym kierować się przy ich wyborze?

Klocki hamulcowe nie są wprawdzie jedynymi elementami układu hamulcowego wytwarzanymi przez firmę ATE, jednak z całą pewnością stanowią produkt sztandarowy tej niemieckiej marki. Znaleźć je można w wielu seryjnie produkowanych pojazdach oraz na rynku części zamiennych. Jeśli zastanawiasz się nad kupnem klocków hamulcowych od ATE, powinieneś poznać ich podział oraz szczegółową charakterystykę.

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe DTEC od TRW - opinie, czy i dlaczego warto?

Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?

Pozornie na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat klocki hamulcowe zmieniły się bardzo niewiele. Mają niemal ten sam kształt i dokładnie tę samą zasadę działania. Ale to tylko pozór, co najlepiej widać po klockach hamulcowych marki TRW. Po długim okresie panowania klasycznych klocków, TRW wprowadziło na rynek klocki COTEC, a następnie jeszcze doskonalsze DTEC. W czym tkwi ich sekret? Czy naprawdę są to modele znacząco lepsze od standardowych klocków hamulcowych?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze