Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe DENCKERMANN do Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.03)

Koło zamachowe VIKA Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.03) VIKA
Koło zamachowe BORG & BECK Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.03) BORG & BECK
Koło zamachowe COMLINE Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.03) COMLINE
Koło zamachowe DENCKERMANN Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.03) DENCKERMANN
Koło zamachowe EXEDY Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.03) EXEDY
Koło zamachowe MAXGEAR Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.03) MAXGEAR
Koło zamachowe QUINTON HAZELL Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.03) QUINTON HAZELL
Koło zamachowe SACHS Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.03) SACHS
Koło zamachowe VALEO Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.9 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.09 - 2010.03) VALEO
Producent:DENCKERMANN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DENCKERMANN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
K400003
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DENCKERMANN
Kod:
K400003
Ilość zębów:  28
Średnica [mm]:  228
Średnica 2 [mm]:  228
Sprzęgło:  Przebudowa z koła dwumasowego na koło jednomasowe
Wyposażenie sprzęgła:  4 Piece
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

 Po czym poznać, że koło dwumasowe jest do wymiany? Ile wytrzymuje koło dwumasowe?

Kiedy wymienić, jak długo wytrzyma i jeszcze 3 inne pytania o koło dwumasowe. Odpowiedzi na niektóre z nich mogą Was zaskoczyć

Jeśli macie pytania o żywotność i objawy awarii dwumasowego koła zamachowego, właśnie w tym poradniku powinniście znaleźć na nie właściwe odpowiedzi. Część z nich z pewnością zaskoczy niejednego kierowcę, bo czy ktoś z Was wie na przykład, w jaki sposób temperatura powietrza wpływa na popularną „dwumasę”?

czytaj więcej >

Jak sprawdzić czy samochód ma koło dwumasowe?

Koło dwumasowe stanowi podstawowy element układu przeniesienia mocy w nowych samochodach osobowych. Czym charakteryzuje się ta część? Po czym można sprawdzić czy samochód, który posiadamy został fabrycznie wyposażony w koło dwumasowe?

czytaj więcej >
Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to coraz częściej spotykany element układu przeniesienia mocy we współcześnie produkowanych samochodach. Czym się charakteryzuje i odróżnia od tradycyjnego koła zamachowego? Po czym można poznać, że koło zamachowe w naszym aucie nadaje się do wymiany?

czytaj więcej >
Co to jest koło dwumasowe i do czego służy?

Czym jest i do czego służy dwumasowe koło zamachowe? Jakie są konsekwencje zastąpienia go kołem jednomasowym?

Czy twórcy pierwszego dwumasowego koła zamachowego powinni powiedzieć „chcieliśmy dobrze, a wyszło jak zawsze”? Z całą pewnością chcieli stworzyć element absorbujący drgania przenoszone z silnika na skrzynię biegów i dalej na całe auto, a wyszło… no właśnie, co z tego wyszło? Czym jest to stworzone przez nich koło dwumasowe? Jak działa, jaką pełni rolę i dlaczego niektórzy kierowcy rezygnują z niego na rzecz koła jednomasowego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze