Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe do Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 1.0 TSI liftback 115KM, 85kW, benzyna (2016.05 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Koło zamachowe SACHS Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 1.0 TSI liftback 115KM, 85kW, benzyna (2016.05 - obecnie) SACHS
Koło zamachowe OEM Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 1.0 TSI liftback 115KM, 85kW, benzyna (2016.05 - obecnie) OEM
Koło zamachowe VALEO Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 1.0 TSI liftback 115KM, 85kW, benzyna (2016.05 - obecnie) VALEO

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SACHS
4.9 (90 ocen)
Kod produktu:
2294 002 240
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (90 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SACHS
Kod:
2294 002 240
Jednostka:
sztuka
Średnica [mm]: 220
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Ze śrubami koła zamachowego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1828,00 zł
1108,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

VALEO
4.9 (26 ocen)
Kod produktu:
836391
dostępny
4.9 (26 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VALEO
Kod:
836391
Jednostka:
sztuka
Średnica [mm]: 220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z zestawem śrubowym
Ciężar [kg]: 10,75
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2816,00 zł
1760,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SACHS
4.9 (90 ocen)
Kod produktu:
3096 005 000
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (90 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SACHS
Kod:
3096 005 000
Jednostka:
sztuka
Wymiar gwintu: 6x M10x1x19,5
Liczba śrub: 6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 50,00 zł
18,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
N90206103
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
N90206103
Jednostka:
sztuka
Wymiar gwintu: 6x M10x1x19,5
Liczba śrub: 6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 53,00 zł
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to coraz częściej spotykany element układu przeniesienia mocy we współcześnie produkowanych samochodach. Czym się charakteryzuje i odróżnia od tradycyjnego koła zamachowego? Po czym można poznać, że koło zamachowe w naszym aucie nadaje się do wymiany?

czytaj więcej >

Jakie są koszty wymiany koła dwumasowego?

Koło dwumasowe, montowane w układach przenoszenia mocy samochodów osobowych, nie należy do najtańszych części eksploatacyjnych. Sam koszt zakupu takiego podzespołu w ASO może sięgać kilku tysięcy złotych, a dodając do tego koszty pracy mechaników uzyskamy sporą kwotę końcową.

czytaj więcej >
Objawy zużycia koła dwumasowego

Objawy zużycia koła dwumasowego

Koło dwumasowe to element układu napędowego, który u sporej części kierowców wzbudza negatywne odczucia. Reakcje te wywołują stosunkowo wysokie koszty naprawy potocznie zwanej „dwumasy”. Czy stosowanie dwumasy to faktycznie masa straconych pieniędzy? Sprawdźmy jakie są jej zalety oraz jakie objawy sygnalizują nam jej zużycie.

czytaj więcej >
Co to jest koło dwumasowe i do czego służy?

Czym jest i do czego służy dwumasowe koło zamachowe? Jakie są konsekwencje zastąpienia go kołem jednomasowym?

Czy twórcy pierwszego dwumasowego koła zamachowego powinni powiedzieć „chcieliśmy dobrze, a wyszło jak zawsze”? Z całą pewnością chcieli stworzyć element absorbujący drgania przenoszone z silnika na skrzynię biegów i dalej na całe auto, a wyszło… no właśnie, co z tego wyszło? Czym jest to stworzone przez nich koło dwumasowe? Jak działa, jaką pełni rolę i dlaczego niektórzy kierowcy rezygnują z niego na rzecz koła jednomasowego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze