Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła MOOG do Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12)

Łożysko koła A.B.S. Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) A.B.S.
Łożysko koła BENDIX Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) BENDIX
Łożysko koła BORG & BECK Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) BORG & BECK
Łożysko koła GENERAL RICAMBI Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) GENERAL RICAMBI
Łożysko koła KAWE Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) KAWE
Łożysko koła LUCAS Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) LUCAS
Łożysko koła MOOG Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) MOOG
Łożysko koła NSK Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) NSK
Łożysko koła OPTIMAL Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) OPTIMAL
Łożysko koła QUINTON HAZELL Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) QUINTON HAZELL
Łożysko koła RUVILLE Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) RUVILLE
Łożysko koła SKF Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) SKF
Łożysko koła TRISCAN Mg MGB GT 3.5 (D1) coupe 137KM, 101kW, benzyna (1972.10 - 1977.12) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MOOG

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MOOG
0 (0)
Kod produktu:
RO-WB-11630
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOOG
Kod:
RO-WB-11630
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,38
Wysokość 1 [mm]:  15,494
Wysokość 2 [mm]:  16,764
Rodzaj połączenia:  Pojemnik
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  45,237
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  59,131
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  19,05
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  31,75
Długożć opakowania [cm]:  10,4
Szerokość opakowania [cm]:  11
Wysokość opakowania [cm]:  6,8
Do 100 dni na zwrot
78,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Łożysko koła

Jakie są najczęstsze oznaki oraz przyczyny zużycia łożyska koła?

Chyba każdy właściciel samochodu miał przynajmniej raz w życiu problem z łożyskiem koła, a jak wiadomo jazda z uszkodzonym łożyskiem może mieć fatalne skutki dla całego układu jezdnego. Może dojść na przykład do nagłego unieruchomienia samochodu, a tym samym do spowodowania groźnego w skutkach wypadku drogowego. Sprawdzamy, jakie są najczęstsze objawy zużycia lub uszkodzenia łożyska koła.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >
Serie łożysk SKF - porównanie: SKF pierwszej, drugiej i trzeciej generacji, X-Tracker

Szwedzkie łożyska SKF. Trzy generacje łożysk oraz coś dla właścicieli samochodów sportowych i luksusowych

Bez dobrych łożysk nie ma motoryzacji. Przekonał o tym wszystkich przykład szwedzkiego przedsiębiorstwa SKF, które od 1907 roku zaopatrywało praktycznie cały świat w wysokiej klasy łożyska toczne, oprawy oraz części do łożyskowania. Dzisiaj ta sama firma jest producentem części decydujących o sile przemysłu samochodowego i nie tylko, co potwierdza popularność łożysk SKF pierwszej, drugiej oraz trzeciej generacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożyska koła przedniego w samochodzie - kiedy i jak?

Jak wymienić łożysko koła przedniego? Kiedy możemy to zrobić samodzielnie, a kiedy warto udać się z tym do mechanika?

Teoretycznie każde łożysko koła, przedniego lub tylnego, montowane fabrycznie przez producenta, powinno mieć tę samą żywotność, co całe auto. W rzeczywistości czas eksploatacji łożysk zostaje wielokrotnie skrócony. I wówczas przychodzi pora na ich wymianę. Bo łożysk się po prostu nie naprawia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze