Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła FAI AUTOPARTS do Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) Hybrid 225 (F35GQU) liftback 224KM, 165kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.08 - obecnie)

Łożysko koła GSP Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) Hybrid 225 (F35GQU) liftback 224KM, 165kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.08 - obecnie) GSP
Łożysko koła HART Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) Hybrid 225 (F35GQU) liftback 224KM, 165kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.08 - obecnie) HART
Łożysko koła SKF Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) Hybrid 225 (F35GQU) liftback 224KM, 165kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.08 - obecnie) SKF
Łożysko koła SNR Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) Hybrid 225 (F35GQU) liftback 224KM, 165kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.08 - obecnie) SNR
Łożysko koła A.B.S. Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) Hybrid 225 (F35GQU) liftback 224KM, 165kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.08 - obecnie) A.B.S.
Łożysko koła BENDIX Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) Hybrid 225 (F35GQU) liftback 224KM, 165kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.08 - obecnie) BENDIX
Łożysko koła BREDA LORETT Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) Hybrid 225 (F35GQU) liftback 224KM, 165kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.08 - obecnie) BREDA LORETT
Łożysko koła BTA Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) Hybrid 225 (F35GQU) liftback 224KM, 165kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.08 - obecnie) BTA
Łożysko koła CIFAM Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) Hybrid 225 (F35GQU) liftback 224KM, 165kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.08 - obecnie) CIFAM
Łożysko koła COMLINE Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) Hybrid 225 (F35GQU) liftback 224KM, 165kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.08 - obecnie) COMLINE
Łożysko koła DAYCO Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) Hybrid 225 (F35GQU) liftback 224KM, 165kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.08 - obecnie) DAYCO
Łożysko koła DENCKERMANN Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) Hybrid 225 (F35GQU) liftback 224KM, 165kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.08 - obecnie) DENCKERMANN
Łożysko koła DRIVE + Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) Hybrid 225 (F35GQU) liftback 224KM, 165kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.08 - obecnie) DRIVE +
Łożysko koła EUROREPAR Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) Hybrid 225 (F35GQU) liftback 224KM, 165kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.08 - obecnie) EUROREPAR
Łożysko koła FAG Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) Hybrid 225 (F35GQU) liftback 224KM, 165kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.08 - obecnie) FAG
Łożysko koła FAI AUTOPARTS Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) Hybrid 225 (F35GQU) liftback 224KM, 165kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.08 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Łożysko koła FEBI BILSTEIN Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) Hybrid 225 (F35GQU) liftback 224KM, 165kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.08 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Łożysko koła IJS GROUP Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) Hybrid 225 (F35GQU) liftback 224KM, 165kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.08 - obecnie) IJS GROUP
Łożysko koła IPD Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) Hybrid 225 (F35GQU) liftback 224KM, 165kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.08 - obecnie) IPD
Łożysko koła KAVO PARTS Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) Hybrid 225 (F35GQU) liftback 224KM, 165kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.08 - obecnie) KAVO PARTS
Łożysko koła KAWE Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) Hybrid 225 (F35GQU) liftback 224KM, 165kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.08 - obecnie) KAWE
Łożysko koła LUCAS Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) Hybrid 225 (F35GQU) liftback 224KM, 165kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.08 - obecnie) LUCAS
Łożysko koła MAXGEAR Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) Hybrid 225 (F35GQU) liftback 224KM, 165kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.08 - obecnie) MAXGEAR
Łożysko koła METELLI Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) Hybrid 225 (F35GQU) liftback 224KM, 165kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.08 - obecnie) METELLI
Łożysko koła METZGER Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) Hybrid 225 (F35GQU) liftback 224KM, 165kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.08 - obecnie) METZGER
Łożysko koła MEYLE Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) Hybrid 225 (F35GQU) liftback 224KM, 165kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.08 - obecnie) MEYLE
Łożysko koła MOOG Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) Hybrid 225 (F35GQU) liftback 224KM, 165kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.08 - obecnie) MOOG
Łożysko koła NK Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) Hybrid 225 (F35GQU) liftback 224KM, 165kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.08 - obecnie) NK
Łożysko koła NTY Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) Hybrid 225 (F35GQU) liftback 224KM, 165kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.08 - obecnie) NTY
Łożysko koła OPTIMAL Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) Hybrid 225 (F35GQU) liftback 224KM, 165kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.08 - obecnie) OPTIMAL
Łożysko koła QUINTON HAZELL Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) Hybrid 225 (F35GQU) liftback 224KM, 165kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.08 - obecnie) QUINTON HAZELL
Łożysko koła RUVILLE Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) Hybrid 225 (F35GQU) liftback 224KM, 165kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.08 - obecnie) RUVILLE
Łożysko koła SWAG Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) Hybrid 225 (F35GQU) liftback 224KM, 165kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.08 - obecnie) SWAG
Łożysko koła TOPRAN Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) Hybrid 225 (F35GQU) liftback 224KM, 165kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.08 - obecnie) TOPRAN
Łożysko koła TRISCAN Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) Hybrid 225 (F35GQU) liftback 224KM, 165kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.08 - obecnie) TRISCAN
Łożysko koła VAICO Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) Hybrid 225 (F35GQU) liftback 224KM, 165kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.08 - obecnie) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FAI AUTOPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAI AUTOPARTS
0 (0)
Kod produktu:
FWBK1154
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAI AUTOPARTS
Kod:
FWBK1154
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  44
Średnica wewnętrzna [mm]:  42
Średnica zewnętrzna [mm]:  80
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Do 100 dni na zwrot
148,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Łożysko koła

Jakie są najczęstsze oznaki oraz przyczyny zużycia łożyska koła?

Chyba każdy właściciel samochodu miał przynajmniej raz w życiu problem z łożyskiem koła, a jak wiadomo jazda z uszkodzonym łożyskiem może mieć fatalne skutki dla całego układu jezdnego. Może dojść na przykład do nagłego unieruchomienia samochodu, a tym samym do spowodowania groźnego w skutkach wypadku drogowego. Sprawdzamy, jakie są najczęstsze objawy zużycia lub uszkodzenia łożyska koła.

czytaj więcej >
Serie łożysk SKF - porównanie: SKF pierwszej, drugiej i trzeciej generacji, X-Tracker

Szwedzkie łożyska SKF. Trzy generacje łożysk oraz coś dla właścicieli samochodów sportowych i luksusowych

Bez dobrych łożysk nie ma motoryzacji. Przekonał o tym wszystkich przykład szwedzkiego przedsiębiorstwa SKF, które od 1907 roku zaopatrywało praktycznie cały świat w wysokiej klasy łożyska toczne, oprawy oraz części do łożyskowania. Dzisiaj ta sama firma jest producentem części decydujących o sile przemysłu samochodowego i nie tylko, co potwierdza popularność łożysk SKF pierwszej, drugiej oraz trzeciej generacji.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >
Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Łożysko koła to jeden z podstawowych elementów systemu zawieszenia wielu aut. Producenci części samochodowych starają się tak projektować łożyska do kół, aby mogły one bez trudu i wydajnie pracować nawet na dystansie 1 mln km (w założeniu). Niestety, łożyska kół, jak wiele innych części eksploatacyjnych samochodu, ulegają z różnych przyczyn uszkodzeniom oraz przedwczesnemu zużyciu, co negatywnie odbija się na działaniu całego układu zawieszenia.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze