Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Osprzęt elektryczny silnika HELLA do Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Osprzęt elektryczny silnika ERA Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) ERA
Osprzęt elektryczny silnika FAE Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) FAE
Osprzęt elektryczny silnika FAST Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) FAST
Osprzęt elektryczny silnika HC-CARGO Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) HC-CARGO
Osprzęt elektryczny silnika HELLA Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) HELLA
Osprzęt elektryczny silnika HOFFER Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) HOFFER
Osprzęt elektryczny silnika LUCAS Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) LUCAS
Osprzęt elektryczny silnika MAXGEAR Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) MAXGEAR
Osprzęt elektryczny silnika MEAT & DORIA Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) MEAT & DORIA
Osprzęt elektryczny silnika METZGER Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) METZGER
Osprzęt elektryczny silnika QUINTON HAZELL Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) QUINTON HAZELL
Osprzęt elektryczny silnika SIDAT Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) SIDAT
Osprzęt elektryczny silnika VALEO Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) VALEO
Osprzęt elektryczny silnika VEMO Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) VEMO
Producent:HELLA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HELLA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
6PT 009 107-171
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA
Kod:
6PT 009 107-171
Jednostka:
sztuka
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Napięcie znamionowe: 12
Rezystancja [Ohm]: 2697
Rezystancja [Ohm]: 296
Ilość połączeń: 1
Wymiar gwintu: M14x1,25
Rodzaj czujnika: Czujnik NTC
Zakres temperatury [°C]: 25
Zakres temperatury [°C]: 80
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 101,00 zł
42,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni

Producenci auto części z kategorii: Osprzęt elektryczny silnika

Porady z kategorii: Osprzęt elektryczny silnika

Czujnik położenia pedału gazu - wymiana, objawy uszkodzenia

Czujnik pedału gazu. Wszystko, co musisz wiedzieć o tym dość mało znanym elemencie Twojego auta

Czujnik pedału gazu to niewielki, ale dość mocno skomplikowany element mający spory wpływ na pracę samochodu. Ponieważ występuje obecnie w absolutnie każdym samochodzie, a także w wielu innych pojazdach silnikowych, powinien być doskonale znany wszystkim kierowcom. A mimo to niewielu z nas zdaje sobie w ogóle sprawę z jego istnienia. Dlaczego tak jest? Co koniecznie należy wiedzieć o czujniku pedału gazu?

czytaj więcej >
Czujnik spalania stukowego/detonacyjnego - czym jest, objawy awarii. Kup u nas nawet 40% taniej

Co chroni Twoją jednostkę napędową przed niebezpiecznym spalaniem stukowym?

Jeżeli spod maski Twojego samochodu wydobywa się charakterystyczne dzwonienie zaworów, słyszalne podczas przyspieszania, to masz poważny problem. Spalanie stukowe, nazywane również detonacyjnym, to jedno z najniebezpieczniejszych i niekontrolowanych zjawisk, prowadzące do poważnych uszkodzeń jednostek napędowych o zapłonie iskrowym. Koniecznie sprawdź, czy Twój silnik jest wyposażony w czujnik spalania stukowego.

czytaj więcej >
Czujnik temperatury silnika - jak sprawdzić, objawy awarii. Kup u nas nawet 40% taniej

Mała rzecz, a może skutecznie zatruć Ci życie. Czujnik temperatury silnika niezbędny do prawidłowej pracy motoru

Jaką temperaturę ma jednostka napędowa podczas zwykłej jazdy samochodem? Jeśli nie wiesz, możesz to szybko sprawdzić dzięki czujnikowi cieczy chłodzącej silnika. Pamiętaj, że temperatura jest jednym z najważniejszych parametrów odpowiedzialnych za prawidłową pracę jednostki napędowej, a wszelkie uszkodzenia systemu monitorującego temperaturę silnika może się wiązać z większym zużyciem paliwa, wzrostem emisji spalin, zmniejszoną żywotnością poszczególnych elementów motoru.

czytaj więcej >
Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze