Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek klinowy wielorowkowy MEYLE do Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 16V Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1999.02 - 2004.11)

Pasek klinowy wielorowkowy FEBI BILSTEIN Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 16V Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) FEBI BILSTEIN
Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 16V Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) BOSCH
Pasek klinowy wielorowkowy GATES Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 16V Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) GATES
Pasek klinowy wielorowkowy INA Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 16V Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) INA
Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 16V Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) CONTITECH
Pasek klinowy wielorowkowy SNR Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 16V Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) SNR
Pasek klinowy wielorowkowy BANDO Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 16V Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) BANDO
Pasek klinowy wielorowkowy BG AUTOMOTIVE LTD. Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 16V Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) BG AUTOMOTIVE LTD.
Pasek klinowy wielorowkowy BLUE PRINT Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 16V Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) BLUE PRINT
Pasek klinowy wielorowkowy DAYCO Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 16V Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) DAYCO
Pasek klinowy wielorowkowy DELPHI Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 16V Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) DELPHI
Pasek klinowy wielorowkowy DENCKERMANN Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 16V Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) DENCKERMANN
Pasek klinowy wielorowkowy DT Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 16V Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) DT
Pasek klinowy wielorowkowy EUROREPAR Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 16V Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) EUROREPAR
Pasek klinowy wielorowkowy FLENNOR Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 16V Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) FLENNOR
Pasek klinowy wielorowkowy HART Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 16V Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) HART
Pasek klinowy wielorowkowy HERTH+BUSS JAKOPARTS Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 16V Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Pasek klinowy wielorowkowy HUTCHINSON Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 16V Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) HUTCHINSON
Pasek klinowy wielorowkowy JP GROUP Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 16V Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) JP GROUP
Pasek klinowy wielorowkowy KAMOKA Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 16V Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) KAMOKA
Pasek klinowy wielorowkowy KAVO PARTS Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 16V Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) KAVO PARTS
Pasek klinowy wielorowkowy LUCAS Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 16V Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) LUCAS
Pasek klinowy wielorowkowy MAGNETI MARELLI Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 16V Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) MAGNETI MARELLI
Pasek klinowy wielorowkowy MAPCO Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 16V Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) MAPCO
Pasek klinowy wielorowkowy MASTER-SPORT Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 16V Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) MASTER-SPORT
Pasek klinowy wielorowkowy METZGER Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 16V Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) METZGER
Pasek klinowy wielorowkowy MEYLE Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 16V Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) MEYLE
Pasek klinowy wielorowkowy MITSUBOSHI Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 16V Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) MITSUBOSHI
Pasek klinowy wielorowkowy NPS Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 16V Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) NPS
Pasek klinowy wielorowkowy OPTIBELT Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 16V Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) OPTIBELT
Pasek klinowy wielorowkowy QUINTON HAZELL Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 16V Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) QUINTON HAZELL
Pasek klinowy wielorowkowy ROULUNDS RUBBER Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 16V Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) ROULUNDS RUBBER
Pasek klinowy wielorowkowy SASIC Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 16V Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) SASIC
Pasek klinowy wielorowkowy SCT - MANNOL Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 16V Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) SCT - MANNOL
Pasek klinowy wielorowkowy SKF Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 16V Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) SKF
Pasek klinowy wielorowkowy SWAG Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 16V Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) SWAG
Pasek klinowy wielorowkowy TOPRAN Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 16V Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) TOPRAN
Pasek klinowy wielorowkowy TRISCAN Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 16V Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) TRISCAN
Pasek klinowy wielorowkowy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 16V Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Pasek klinowy wielorowkowy VEYANCE Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 16V Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) VEYANCE
Producent:MEYLE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MEYLE
3.0 (1)
Kod produktu:
050 006 2100
dostępny
3.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEYLE
Kod:
050 006 2100
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  2100
Ilość żeber:  6
Materiał:  EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Do 100 dni na zwrot
63,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MEYLE
3.0 (1)
Kod produktu:
050 006 1970
niedostępny
3.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEYLE
Kod:
050 006 1970
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  1970
Ilość żeber:  6
Do 100 dni na zwrot
67,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pasek klinowy wielorowkowy

Dlaczego pasek klinowy piszczy?

Dlaczego pasek klinowy piszczy?

Kiedy podczas prób uruchomienia samochodu słyszymy charakterystyczny pisk dobiegający spod maski auta, możemy przypuszczać, iż jest to spowodowane awarią paska klinowego. Dlaczego zatem pasek klinowy piszczy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze