Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła BORG & BECK do Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2000 GT 16V coupe 214KM, 157kW, benzyna (1995.12 - 1999.04)

Piasta koła NTY Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2000 GT 16V coupe 214KM, 157kW, benzyna (1995.12 - 1999.04) NTY
Piasta koła OPTIMAL Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2000 GT 16V coupe 214KM, 157kW, benzyna (1995.12 - 1999.04) OPTIMAL
Piasta koła A.B.S. Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2000 GT 16V coupe 214KM, 157kW, benzyna (1995.12 - 1999.04) A.B.S.
Piasta koła ACKOJA Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2000 GT 16V coupe 214KM, 157kW, benzyna (1995.12 - 1999.04) ACKOJA
Piasta koła ASHIKA Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2000 GT 16V coupe 214KM, 157kW, benzyna (1995.12 - 1999.04) ASHIKA
Piasta koła BENDIX Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2000 GT 16V coupe 214KM, 157kW, benzyna (1995.12 - 1999.04) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2000 GT 16V coupe 214KM, 157kW, benzyna (1995.12 - 1999.04) BORG & BECK
Piasta koła BTA Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2000 GT 16V coupe 214KM, 157kW, benzyna (1995.12 - 1999.04) BTA
Piasta koła DOKUJI Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2000 GT 16V coupe 214KM, 157kW, benzyna (1995.12 - 1999.04) DOKUJI
Piasta koła ESEN SKV Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2000 GT 16V coupe 214KM, 157kW, benzyna (1995.12 - 1999.04) ESEN SKV
Piasta koła FEBEST Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2000 GT 16V coupe 214KM, 157kW, benzyna (1995.12 - 1999.04) FEBEST
Piasta koła GSP Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2000 GT 16V coupe 214KM, 157kW, benzyna (1995.12 - 1999.04) GSP
Piasta koła HART Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2000 GT 16V coupe 214KM, 157kW, benzyna (1995.12 - 1999.04) HART
Piasta koła JAPANPARTS Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2000 GT 16V coupe 214KM, 157kW, benzyna (1995.12 - 1999.04) JAPANPARTS
Piasta koła JAPKO Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2000 GT 16V coupe 214KM, 157kW, benzyna (1995.12 - 1999.04) JAPKO
Piasta koła JPN Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2000 GT 16V coupe 214KM, 157kW, benzyna (1995.12 - 1999.04) JPN
Piasta koła KAVO PARTS Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2000 GT 16V coupe 214KM, 157kW, benzyna (1995.12 - 1999.04) KAVO PARTS
Piasta koła KAWE Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2000 GT 16V coupe 214KM, 157kW, benzyna (1995.12 - 1999.04) KAWE
Piasta koła MAXGEAR Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2000 GT 16V coupe 214KM, 157kW, benzyna (1995.12 - 1999.04) MAXGEAR
Piasta koła METALCAUCHO Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2000 GT 16V coupe 214KM, 157kW, benzyna (1995.12 - 1999.04) METALCAUCHO
Piasta koła MOOG Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2000 GT 16V coupe 214KM, 157kW, benzyna (1995.12 - 1999.04) MOOG
Piasta koła NIPPARTS Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2000 GT 16V coupe 214KM, 157kW, benzyna (1995.12 - 1999.04) NIPPARTS
Piasta koła NK Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2000 GT 16V coupe 214KM, 157kW, benzyna (1995.12 - 1999.04) NK
Piasta koła NPS Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2000 GT 16V coupe 214KM, 157kW, benzyna (1995.12 - 1999.04) NPS
Piasta koła NSK Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2000 GT 16V coupe 214KM, 157kW, benzyna (1995.12 - 1999.04) NSK
Piasta koła OYODO Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2000 GT 16V coupe 214KM, 157kW, benzyna (1995.12 - 1999.04) OYODO
Piasta koła QUINTON HAZELL Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2000 GT 16V coupe 214KM, 157kW, benzyna (1995.12 - 1999.04) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2000 GT 16V coupe 214KM, 157kW, benzyna (1995.12 - 1999.04) RUVILLE
Piasta koła SBS Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2000 GT 16V coupe 214KM, 157kW, benzyna (1995.12 - 1999.04) SBS
Piasta koła SERVICE PARTS Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2000 GT 16V coupe 214KM, 157kW, benzyna (1995.12 - 1999.04) SERVICE PARTS
Piasta koła SNR Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2000 GT 16V coupe 214KM, 157kW, benzyna (1995.12 - 1999.04) SNR
Piasta koła TRISCAN Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2000 GT 16V coupe 214KM, 157kW, benzyna (1995.12 - 1999.04) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BORG & BECK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BWK580
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BWK580
Szerokość 1 [mm]:  43
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  92
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  40
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze