Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła DR!VE+ do Vw BORA Variant (1J6) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2003.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła GSP Vw BORA Variant (1J6) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2003.05) GSP
Piasta koła NTY Vw BORA Variant (1J6) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2003.05) NTY
Piasta koła SKF Vw BORA Variant (1J6) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2003.05) SKF
Piasta koła IPARTS Vw BORA Variant (1J6) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2003.05) IPARTS
Piasta koła MEYLE Vw BORA Variant (1J6) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2003.05) MEYLE
Piasta koła DENCKERMANN Vw BORA Variant (1J6) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2003.05) DENCKERMANN
Piasta koła OPTIMAL Vw BORA Variant (1J6) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2003.05) OPTIMAL
Piasta koła A.B.S. Vw BORA Variant (1J6) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2003.05) A.B.S.
Piasta koła BENDIX Vw BORA Variant (1J6) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2003.05) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Vw BORA Variant (1J6) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2003.05) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Vw BORA Variant (1J6) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2003.05) BREDA LORETT
Piasta koła CIFAM Vw BORA Variant (1J6) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2003.05) CIFAM
Piasta koła DR!VE+ Vw BORA Variant (1J6) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2003.05) DR!VE+
Piasta koła DYS Vw BORA Variant (1J6) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2003.05) DYS
Piasta koła ESEN SKV Vw BORA Variant (1J6) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2003.05) ESEN SKV
Piasta koła EUROREPAR Vw BORA Variant (1J6) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2003.05) EUROREPAR
Piasta koła HART Vw BORA Variant (1J6) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2003.05) HART
Piasta koła IJS GROUP Vw BORA Variant (1J6) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2003.05) IJS GROUP
Piasta koła JP GROUP Vw BORA Variant (1J6) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2003.05) JP GROUP
Piasta koła KAWE Vw BORA Variant (1J6) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2003.05) KAWE
Piasta koła MASTER-SPORT GERMANY Vw BORA Variant (1J6) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2003.05) MASTER-SPORT GERMANY
Piasta koła MAXGEAR Vw BORA Variant (1J6) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2003.05) MAXGEAR
Piasta koła METALCAUCHO Vw BORA Variant (1J6) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2003.05) METALCAUCHO
Piasta koła METELLI Vw BORA Variant (1J6) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2003.05) METELLI
Piasta koła METZGER Vw BORA Variant (1J6) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2003.05) METZGER
Piasta koła NK Vw BORA Variant (1J6) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2003.05) NK
Piasta koła NSK Vw BORA Variant (1J6) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2003.05) NSK
Piasta koła OEM Vw BORA Variant (1J6) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2003.05) OEM
Piasta koła RUVILLE Vw BORA Variant (1J6) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2003.05) RUVILLE
Piasta koła SBS Vw BORA Variant (1J6) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2003.05) SBS
Piasta koła TRICLO Vw BORA Variant (1J6) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2003.05) TRICLO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:DR!VE+

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DR!VE+
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DP2010.10.0086
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP2010.10.0086
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu, z tyłu
Szerokość [mm]: 40
Średnica wewnętrzna [mm]: 40
Średnica zewnętrzna [mm]: 74
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 134,00 zł
65,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
DR!VE+
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DP2010.10.0003
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP2010.10.0003
Lokalizacja w aucie: z przodu, z tyłu
Szerokość [mm]: 40
Średnica wewnętrzna [mm]: 40
Średnica zewnętrzna [mm]: 74
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze