Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa METELLI do Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.5 sedan 170KM, 125kW, benzyna (2010.04 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa BORSEHUNG Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.5 sedan 170KM, 125kW, benzyna (2010.04 - obecnie) BORSEHUNG
Pompa hamulcowa A.B.S. Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.5 sedan 170KM, 125kW, benzyna (2010.04 - obecnie) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.5 sedan 170KM, 125kW, benzyna (2010.04 - obecnie) ABE
Pompa hamulcowa ATE Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.5 sedan 170KM, 125kW, benzyna (2010.04 - obecnie) ATE
Pompa hamulcowa BREMBO Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.5 sedan 170KM, 125kW, benzyna (2010.04 - obecnie) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.5 sedan 170KM, 125kW, benzyna (2010.04 - obecnie) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.5 sedan 170KM, 125kW, benzyna (2010.04 - obecnie) DELPHI
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.5 sedan 170KM, 125kW, benzyna (2010.04 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.5 sedan 170KM, 125kW, benzyna (2010.04 - obecnie) FERODO
Pompa hamulcowa GIRLING Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.5 sedan 170KM, 125kW, benzyna (2010.04 - obecnie) GIRLING
Pompa hamulcowa KAMOKA Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.5 sedan 170KM, 125kW, benzyna (2010.04 - obecnie) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.5 sedan 170KM, 125kW, benzyna (2010.04 - obecnie) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.5 sedan 170KM, 125kW, benzyna (2010.04 - obecnie) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.5 sedan 170KM, 125kW, benzyna (2010.04 - obecnie) METELLI
Pompa hamulcowa NK Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.5 sedan 170KM, 125kW, benzyna (2010.04 - obecnie) NK
Pompa hamulcowa SAMKO Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.5 sedan 170KM, 125kW, benzyna (2010.04 - obecnie) SAMKO
Pompa hamulcowa SWAG Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.5 sedan 170KM, 125kW, benzyna (2010.04 - obecnie) SWAG
Pompa hamulcowa TOPRAN Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.5 sedan 170KM, 125kW, benzyna (2010.04 - obecnie) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRW Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.5 sedan 170KM, 125kW, benzyna (2010.04 - obecnie) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.5 sedan 170KM, 125kW, benzyna (2010.04 - obecnie) VALEO
Pompa hamulcowa VIKA Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.5 sedan 170KM, 125kW, benzyna (2010.04 - obecnie) VIKA
Producent:METELLI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METELLI
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
05-1116
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METELLI
Kod:
05-1116
Jednostka:
sztuka
Materiał: Aluminium
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]: 22,20
System hamulcowy: FTE
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 688,00 zł
372,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze