Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa oleju ASHIKA do Citroën XSARA Break (N2) 1.4 HDi Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa oleju VICTOR REINZ Citroën XSARA Break (N2) 1.4 HDi Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.08) VICTOR REINZ
Pompa oleju MAGNETI MARELLI Citroën XSARA Break (N2) 1.4 HDi Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.08) MAGNETI MARELLI
Pompa oleju PIERBURG Citroën XSARA Break (N2) 1.4 HDi Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.08) PIERBURG
Pompa oleju ABAKUS Citroën XSARA Break (N2) 1.4 HDi Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.08) ABAKUS
Pompa oleju ASHIKA Citroën XSARA Break (N2) 1.4 HDi Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.08) ASHIKA
Pompa oleju BLUE PRINT Citroën XSARA Break (N2) 1.4 HDi Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.08) BLUE PRINT
Pompa oleju FAI AUTOPARTS Citroën XSARA Break (N2) 1.4 HDi Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.08) FAI AUTOPARTS
Pompa oleju FAST Citroën XSARA Break (N2) 1.4 HDi Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.08) FAST
Pompa oleju FEBI BILSTEIN Citroën XSARA Break (N2) 1.4 HDi Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.08) FEBI BILSTEIN
Pompa oleju FRECCIA Citroën XSARA Break (N2) 1.4 HDi Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.08) FRECCIA
Pompa oleju GLASER Citroën XSARA Break (N2) 1.4 HDi Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.08) GLASER
Pompa oleju HART Citroën XSARA Break (N2) 1.4 HDi Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.08) HART
Pompa oleju JAPANPARTS Citroën XSARA Break (N2) 1.4 HDi Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.08) JAPANPARTS
Pompa oleju JAPKO Citroën XSARA Break (N2) 1.4 HDi Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.08) JAPKO
Pompa oleju JPN Citroën XSARA Break (N2) 1.4 HDi Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.08) JPN
Pompa oleju MAPCO Citroën XSARA Break (N2) 1.4 HDi Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.08) MAPCO
Pompa oleju MAXGEAR Citroën XSARA Break (N2) 1.4 HDi Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.08) MAXGEAR
Pompa oleju METZGER Citroën XSARA Break (N2) 1.4 HDi Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.08) METZGER
Pompa oleju NE Citroën XSARA Break (N2) 1.4 HDi Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.08) NE
Pompa oleju NTY Citroën XSARA Break (N2) 1.4 HDi Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.08) NTY
Pompa oleju QUINTON HAZELL Citroën XSARA Break (N2) 1.4 HDi Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.08) QUINTON HAZELL
Pompa oleju SASIC Citroën XSARA Break (N2) 1.4 HDi Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.08) SASIC
Pompa oleju SWAG Citroën XSARA Break (N2) 1.4 HDi Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.08) SWAG
Pompa oleju VAICO Citroën XSARA Break (N2) 1.4 HDi Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.08) VAICO
Producent:ASHIKA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ASHIKA
4.0 (2 ocen)
Kod produktu:
157-FO-FO01
niedostępny
4.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ASHIKA
Kod:
157-FO-FO01
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 517,00 zł
272,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa oleju

Niskie ciśnienie oleju w silniku - uszkodzenie pompy oleju. Kup u nas nawet 40% taniej

Jakie objaw daje uszkodzona pompa oleju? Co jeszcze może wpływać na niskie ciśnienie oleju w układzie smarowania?

„Mam problem z niskim ciśnieniem oleju w silniku. Czy to może być wina pompy oleju? A jeśli tak, to czy muszę ją wymieniać?” Tak, problemy z utrzymaniem odpowiedniego ciśnienia w silniku mogą wynikać z awarii pompy i wówczas zdecydowanie należy ją wymienić. Jak najszybciej. Ale mogą też wynikać z innych przyczyn, które należy wcześniej wykluczyć.

czytaj więcej >

Powiązane

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze