Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa oleju MAXGEAR do Citroën XSARA Break (N2) 1.4 HDi Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa oleju VICTOR REINZ Citroën XSARA Break (N2) 1.4 HDi Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.08) VICTOR REINZ
Pompa oleju MAGNETI MARELLI Citroën XSARA Break (N2) 1.4 HDi Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.08) MAGNETI MARELLI
Pompa oleju PIERBURG Citroën XSARA Break (N2) 1.4 HDi Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.08) PIERBURG
Pompa oleju ABAKUS Citroën XSARA Break (N2) 1.4 HDi Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.08) ABAKUS
Pompa oleju ASHIKA Citroën XSARA Break (N2) 1.4 HDi Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.08) ASHIKA
Pompa oleju BLUE PRINT Citroën XSARA Break (N2) 1.4 HDi Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.08) BLUE PRINT
Pompa oleju FAI AUTOPARTS Citroën XSARA Break (N2) 1.4 HDi Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.08) FAI AUTOPARTS
Pompa oleju FAST Citroën XSARA Break (N2) 1.4 HDi Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.08) FAST
Pompa oleju FEBI BILSTEIN Citroën XSARA Break (N2) 1.4 HDi Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.08) FEBI BILSTEIN
Pompa oleju FRECCIA Citroën XSARA Break (N2) 1.4 HDi Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.08) FRECCIA
Pompa oleju GLASER Citroën XSARA Break (N2) 1.4 HDi Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.08) GLASER
Pompa oleju HART Citroën XSARA Break (N2) 1.4 HDi Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.08) HART
Pompa oleju JAPANPARTS Citroën XSARA Break (N2) 1.4 HDi Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.08) JAPANPARTS
Pompa oleju JAPKO Citroën XSARA Break (N2) 1.4 HDi Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.08) JAPKO
Pompa oleju JPN Citroën XSARA Break (N2) 1.4 HDi Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.08) JPN
Pompa oleju MAPCO Citroën XSARA Break (N2) 1.4 HDi Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.08) MAPCO
Pompa oleju MAXGEAR Citroën XSARA Break (N2) 1.4 HDi Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.08) MAXGEAR
Pompa oleju METZGER Citroën XSARA Break (N2) 1.4 HDi Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.08) METZGER
Pompa oleju NE Citroën XSARA Break (N2) 1.4 HDi Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.08) NE
Pompa oleju NTY Citroën XSARA Break (N2) 1.4 HDi Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.08) NTY
Pompa oleju QUINTON HAZELL Citroën XSARA Break (N2) 1.4 HDi Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.08) QUINTON HAZELL
Pompa oleju SASIC Citroën XSARA Break (N2) 1.4 HDi Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.08) SASIC
Pompa oleju SWAG Citroën XSARA Break (N2) 1.4 HDi Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.08) SWAG
Pompa oleju VAICO Citroën XSARA Break (N2) 1.4 HDi Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.08) VAICO
Producent:MAXGEAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
42-0037
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
42-0037
Jednostka:
sztuka
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z uszczelniaczem wału
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 316,00 zł
161,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa oleju

Niskie ciśnienie oleju w silniku - uszkodzenie pompy oleju. Kup u nas nawet 40% taniej

Jakie objaw daje uszkodzona pompa oleju? Co jeszcze może wpływać na niskie ciśnienie oleju w układzie smarowania?

„Mam problem z niskim ciśnieniem oleju w silniku. Czy to może być wina pompy oleju? A jeśli tak, to czy muszę ją wymieniać?” Tak, problemy z utrzymaniem odpowiedniego ciśnienia w silniku mogą wynikać z awarii pompy i wówczas zdecydowanie należy ją wymienić. Jak najszybciej. Ale mogą też wynikać z innych przyczyn, które należy wcześniej wykluczyć.

czytaj więcej >

Powiązane
Silnik Silnik MAXGEAR Silnik Citroën Silnik MAXGEAR Citroën Silnik Citroën XSARA Silnik MAXGEAR Citroën XSARA Silnik Citroën XSARA Break (N2) Silnik MAXGEAR Citroën XSARA Break (N2) Silnik Citroën XSARA Break (N2) 1.4 HDi Silnik MAXGEAR Citroën XSARA Break (N2) 1.4 HDi Smarowanie Smarowanie MAXGEAR Smarowanie Citroën Smarowanie MAXGEAR Citroën Smarowanie Citroën XSARA Smarowanie MAXGEAR Citroën XSARA Smarowanie Citroën XSARA Break (N2) Smarowanie MAXGEAR Citroën XSARA Break (N2) Smarowanie Citroën XSARA Break (N2) 1.4 HDi Smarowanie MAXGEAR Citroën XSARA Break (N2) 1.4 HDi Pompa oleju oraz jej części Pompa oleju oraz jej części MAXGEAR Pompa oleju oraz jej części Citroën Pompa oleju oraz jej części MAXGEAR Citroën Pompa oleju oraz jej części Citroën XSARA Pompa oleju oraz jej części MAXGEAR Citroën XSARA Pompa oleju oraz jej części Citroën XSARA Break (N2) Pompa oleju oraz jej części MAXGEAR Citroën XSARA Break (N2) Pompa oleju oraz jej części Citroën XSARA Break (N2) 1.4 HDi Pompa oleju oraz jej części MAXGEAR Citroën XSARA Break (N2) 1.4 HDi Pompa oleju Pompa oleju MAXGEAR Pompa oleju Citroën Pompa oleju MAXGEAR Citroën Pompa oleju Citroën XSARA Pompa oleju MAXGEAR Citroën XSARA Pompa oleju Citroën XSARA Break (N2) Pompa oleju MAXGEAR Citroën XSARA Break (N2) Pompa oleju Citroën XSARA Break (N2) 1.4 HDi Części MAXGEAR Części Citroën Części Citroën XSARA Części Citroën XSARA Break (N2) Części Citroën XSARA Break (N2) 1.4 HDi

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze