Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa oleju TOPRAN do Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI Kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.06)

Pompa oleju TOPRAN Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI Kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.06) TOPRAN
Pompa oleju BORSEHUNG Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI Kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.06) BORSEHUNG
Pompa oleju FEBI BILSTEIN Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI Kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.06) FEBI BILSTEIN
Pompa oleju VAICO Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI Kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.06) VAICO
Pompa oleju AISIN Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI Kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.06) AISIN
Pompa oleju ASHIKA Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI Kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.06) ASHIKA
Pompa oleju BGA Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI Kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.06) BGA
Pompa oleju ET ENGINETEAM Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI Kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.06) ET ENGINETEAM
Pompa oleju FAI AUTOPARTS Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI Kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.06) FAI AUTOPARTS
Pompa oleju FRECCIA Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI Kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.06) FRECCIA
Pompa oleju GK Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI Kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.06) GK
Pompa oleju HEPU Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI Kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.06) HEPU
Pompa oleju JAPANPARTS Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI Kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.06) JAPANPARTS
Pompa oleju JAPKO Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI Kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.06) JAPKO
Pompa oleju JPN Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI Kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.06) JPN
Pompa oleju MAGNETI MARELLI Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI Kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.06) MAGNETI MARELLI
Pompa oleju MASTER-SPORT GERMANY Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI Kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.06) MASTER-SPORT GERMANY
Pompa oleju METZGER Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI Kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.06) METZGER
Pompa oleju NE Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI Kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.06) NE
Pompa oleju NTY Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI Kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.06) NTY
Pompa oleju SASIC Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI Kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.06) SASIC
Pompa oleju SWAG Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI Kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.06) SWAG
Pompa oleju VIKA Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI Kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.06) VIKA
Producent:TOPRAN

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TOPRAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
109 383
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TOPRAN
Kod:
109 383
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  35
Średnica zewnętrzna [mm]:  48
Wysokość [mm]:  10
Materiał:  PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa:  Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Do 100 dni na zwrot
16,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
TOPRAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
115 172
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TOPRAN
Kod:
115 172
Jednostka:
szt
Materiał obudowy:  Aluminium
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło pasowe wciskane
Ilość zębów:  33
Do 100 dni na zwrot
259,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Pompa oleju

Niskie ciśnienie oleju w silniku - uszkodzenie pompy oleju. Kup u nas nawet 40% taniej

Jakie objaw daje uszkodzona pompa oleju? Co jeszcze może wpływać na niskie ciśnienie oleju w układzie smarowania?

„Mam problem z niskim ciśnieniem oleju w silniku. Czy to może być wina pompy oleju? A jeśli tak, to czy muszę ją wymieniać?” Tak, problemy z utrzymaniem odpowiedniego ciśnienia w silniku mogą wynikać z awarii pompy i wówczas zdecydowanie należy ją wymienić. Jak najszybciej. Ale mogą też wynikać z innych przyczyn, które należy wcześniej wykluczyć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze