Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa oleju JAPANPARTS do Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI 4x4 Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.07 - 2010.05)

Pompa oleju TOPRAN Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI 4x4 Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.07 - 2010.05) TOPRAN
Pompa oleju VAICO Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI 4x4 Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.07 - 2010.05) VAICO
Pompa oleju ABAKUS Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI 4x4 Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.07 - 2010.05) ABAKUS
Pompa oleju ASHIKA Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI 4x4 Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.07 - 2010.05) ASHIKA
Pompa oleju BG AUTOMOTIVE LTD. Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI 4x4 Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.07 - 2010.05) BG AUTOMOTIVE LTD.
Pompa oleju ET ENGINETEAM Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI 4x4 Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.07 - 2010.05) ET ENGINETEAM
Pompa oleju FAI AUTOPARTS Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI 4x4 Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.07 - 2010.05) FAI AUTOPARTS
Pompa oleju FEBI BILSTEIN Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI 4x4 Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.07 - 2010.05) FEBI BILSTEIN
Pompa oleju FRECCIA Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI 4x4 Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.07 - 2010.05) FRECCIA
Pompa oleju GK Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI 4x4 Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.07 - 2010.05) GK
Pompa oleju HEPU Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI 4x4 Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.07 - 2010.05) HEPU
Pompa oleju JAPANPARTS Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI 4x4 Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.07 - 2010.05) JAPANPARTS
Pompa oleju JAPKO Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI 4x4 Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.07 - 2010.05) JAPKO
Pompa oleju JPN Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI 4x4 Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.07 - 2010.05) JPN
Pompa oleju MAGNETI MARELLI Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI 4x4 Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.07 - 2010.05) MAGNETI MARELLI
Pompa oleju MAPCO Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI 4x4 Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.07 - 2010.05) MAPCO
Pompa oleju MASTER-SPORT Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI 4x4 Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.07 - 2010.05) MASTER-SPORT
Pompa oleju MAXGEAR Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI 4x4 Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.07 - 2010.05) MAXGEAR
Pompa oleju METZGER Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI 4x4 Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.07 - 2010.05) METZGER
Pompa oleju NE Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI 4x4 Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.07 - 2010.05) NE
Pompa oleju NTY Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI 4x4 Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.07 - 2010.05) NTY
Pompa oleju PIERBURG Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI 4x4 Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.07 - 2010.05) PIERBURG
Pompa oleju QUINTON HAZELL Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI 4x4 Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.07 - 2010.05) QUINTON HAZELL
Pompa oleju SASIC Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI 4x4 Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.07 - 2010.05) SASIC
Pompa oleju SWAG Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI 4x4 Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.07 - 2010.05) SWAG
Pompa oleju VIKA Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI 4x4 Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.07 - 2010.05) VIKA
Producent:JAPANPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JAPANPARTS
0 (0)
Kod produktu:
OP-VW03
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPANPARTS
Kod:
OP-VW03
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
301,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa oleju

Niskie ciśnienie oleju w silniku - uszkodzenie pompy oleju. Kup u nas nawet 40% taniej

Jakie objaw daje uszkodzona pompa oleju? Co jeszcze może wpływać na niskie ciśnienie oleju w układzie smarowania?

„Mam problem z niskim ciśnieniem oleju w silniku. Czy to może być wina pompy oleju? A jeśli tak, to czy muszę ją wymieniać?” Tak, problemy z utrzymaniem odpowiedniego ciśnienia w silniku mogą wynikać z awarii pompy i wówczas zdecydowanie należy ją wymienić. Jak najszybciej. Ale mogą też wynikać z innych przyczyn, które należy wcześniej wykluczyć.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze