Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa oleju CORTECO do Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Syncro sedan 98KM, 72kW, benzyna (1988.08 - 1991.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa oleju CORTECO Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Syncro sedan 98KM, 72kW, benzyna (1988.08 - 1991.07) CORTECO
Pompa oleju VAICO Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Syncro sedan 98KM, 72kW, benzyna (1988.08 - 1991.07) VAICO
Pompa oleju MAXGEAR Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Syncro sedan 98KM, 72kW, benzyna (1988.08 - 1991.07) MAXGEAR
Pompa oleju ABAKUS Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Syncro sedan 98KM, 72kW, benzyna (1988.08 - 1991.07) ABAKUS
Pompa oleju AISIN Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Syncro sedan 98KM, 72kW, benzyna (1988.08 - 1991.07) AISIN
Pompa oleju ASHIKA Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Syncro sedan 98KM, 72kW, benzyna (1988.08 - 1991.07) ASHIKA
Pompa oleju BGA Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Syncro sedan 98KM, 72kW, benzyna (1988.08 - 1991.07) BGA
Pompa oleju FEBI BILSTEIN Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Syncro sedan 98KM, 72kW, benzyna (1988.08 - 1991.07) FEBI BILSTEIN
Pompa oleju GK Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Syncro sedan 98KM, 72kW, benzyna (1988.08 - 1991.07) GK
Pompa oleju HEPU Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Syncro sedan 98KM, 72kW, benzyna (1988.08 - 1991.07) HEPU
Pompa oleju JAPANPARTS Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Syncro sedan 98KM, 72kW, benzyna (1988.08 - 1991.07) JAPANPARTS
Pompa oleju JAPKO Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Syncro sedan 98KM, 72kW, benzyna (1988.08 - 1991.07) JAPKO
Pompa oleju KOLBENSCHMIDT Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Syncro sedan 98KM, 72kW, benzyna (1988.08 - 1991.07) KOLBENSCHMIDT
Pompa oleju MASTER-SPORT GERMANY Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Syncro sedan 98KM, 72kW, benzyna (1988.08 - 1991.07) MASTER-SPORT GERMANY
Pompa oleju METZGER Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Syncro sedan 98KM, 72kW, benzyna (1988.08 - 1991.07) METZGER
Pompa oleju NE Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Syncro sedan 98KM, 72kW, benzyna (1988.08 - 1991.07) NE
Pompa oleju NTY Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Syncro sedan 98KM, 72kW, benzyna (1988.08 - 1991.07) NTY
Pompa oleju PIERBURG Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Syncro sedan 98KM, 72kW, benzyna (1988.08 - 1991.07) PIERBURG
Pompa oleju SASIC Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Syncro sedan 98KM, 72kW, benzyna (1988.08 - 1991.07) SASIC
Pompa oleju SWAG Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Syncro sedan 98KM, 72kW, benzyna (1988.08 - 1991.07) SWAG
Pompa oleju TRISCAN Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Syncro sedan 98KM, 72kW, benzyna (1988.08 - 1991.07) TRISCAN
Pompa oleju VIKA Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Syncro sedan 98KM, 72kW, benzyna (1988.08 - 1991.07) VIKA
Producent:CORTECO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CORTECO
4.5 (2 ocen)
Kod produktu:
12012709B
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.5 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CORTECO
Kod:
12012709B
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z tyłu, z przodu
Lokalizacja w aucie: Od strony czołowej
Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 32
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 47
Wysokość 1 [mm]: 10
Rodzaj gwintu: Gwint zmienny
Ochrona przeciwpyłowa: Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Dla numeru OE: 026103085D
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 36,00 zł
13,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Pompa oleju

Niskie ciśnienie oleju w silniku - uszkodzenie pompy oleju. Kup u nas nawet 40% taniej

Jakie objaw daje uszkodzona pompa oleju? Co jeszcze może wpływać na niskie ciśnienie oleju w układzie smarowania?

„Mam problem z niskim ciśnieniem oleju w silniku. Czy to może być wina pompy oleju? A jeśli tak, to czy muszę ją wymieniać?” Tak, problemy z utrzymaniem odpowiedniego ciśnienia w silniku mogą wynikać z awarii pompy i wówczas zdecydowanie należy ją wymienić. Jak najszybciej. Ale mogą też wynikać z innych przyczyn, które należy wcześniej wykluczyć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze