Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA do Audi A3 (8L1) S3 quattro liftback 210KM, 154kW, benzyna (1999.03 - 2002.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BORSEHUNG Audi A3 (8L1) S3 quattro liftback 210KM, 154kW, benzyna (1999.03 - 2002.04) BORSEHUNG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Audi A3 (8L1) S3 quattro liftback 210KM, 154kW, benzyna (1999.03 - 2002.04) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Audi A3 (8L1) S3 quattro liftback 210KM, 154kW, benzyna (1999.03 - 2002.04) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Audi A3 (8L1) S3 quattro liftback 210KM, 154kW, benzyna (1999.03 - 2002.04) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Audi A3 (8L1) S3 quattro liftback 210KM, 154kW, benzyna (1999.03 - 2002.04) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Audi A3 (8L1) S3 quattro liftback 210KM, 154kW, benzyna (1999.03 - 2002.04) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Audi A3 (8L1) S3 quattro liftback 210KM, 154kW, benzyna (1999.03 - 2002.04) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania AUTOMEGA Audi A3 (8L1) S3 quattro liftback 210KM, 154kW, benzyna (1999.03 - 2002.04) AUTOMEGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Audi A3 (8L1) S3 quattro liftback 210KM, 154kW, benzyna (1999.03 - 2002.04) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BUGIAD Audi A3 (8L1) S3 quattro liftback 210KM, 154kW, benzyna (1999.03 - 2002.04) BUGIAD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Audi A3 (8L1) S3 quattro liftback 210KM, 154kW, benzyna (1999.03 - 2002.04) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Audi A3 (8L1) S3 quattro liftback 210KM, 154kW, benzyna (1999.03 - 2002.04) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Audi A3 (8L1) S3 quattro liftback 210KM, 154kW, benzyna (1999.03 - 2002.04) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Audi A3 (8L1) S3 quattro liftback 210KM, 154kW, benzyna (1999.03 - 2002.04) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Audi A3 (8L1) S3 quattro liftback 210KM, 154kW, benzyna (1999.03 - 2002.04) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Audi A3 (8L1) S3 quattro liftback 210KM, 154kW, benzyna (1999.03 - 2002.04) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Audi A3 (8L1) S3 quattro liftback 210KM, 154kW, benzyna (1999.03 - 2002.04) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Audi A3 (8L1) S3 quattro liftback 210KM, 154kW, benzyna (1999.03 - 2002.04) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Audi A3 (8L1) S3 quattro liftback 210KM, 154kW, benzyna (1999.03 - 2002.04) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Audi A3 (8L1) S3 quattro liftback 210KM, 154kW, benzyna (1999.03 - 2002.04) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Audi A3 (8L1) S3 quattro liftback 210KM, 154kW, benzyna (1999.03 - 2002.04) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KRAFT AUTOMOTIVE Audi A3 (8L1) S3 quattro liftback 210KM, 154kW, benzyna (1999.03 - 2002.04) KRAFT AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Audi A3 (8L1) S3 quattro liftback 210KM, 154kW, benzyna (1999.03 - 2002.04) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Audi A3 (8L1) S3 quattro liftback 210KM, 154kW, benzyna (1999.03 - 2002.04) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Audi A3 (8L1) S3 quattro liftback 210KM, 154kW, benzyna (1999.03 - 2002.04) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Audi A3 (8L1) S3 quattro liftback 210KM, 154kW, benzyna (1999.03 - 2002.04) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Audi A3 (8L1) S3 quattro liftback 210KM, 154kW, benzyna (1999.03 - 2002.04) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEAT & DORIA Audi A3 (8L1) S3 quattro liftback 210KM, 154kW, benzyna (1999.03 - 2002.04) MEAT & DORIA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Audi A3 (8L1) S3 quattro liftback 210KM, 154kW, benzyna (1999.03 - 2002.04) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Audi A3 (8L1) S3 quattro liftback 210KM, 154kW, benzyna (1999.03 - 2002.04) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Audi A3 (8L1) S3 quattro liftback 210KM, 154kW, benzyna (1999.03 - 2002.04) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Audi A3 (8L1) S3 quattro liftback 210KM, 154kW, benzyna (1999.03 - 2002.04) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Audi A3 (8L1) S3 quattro liftback 210KM, 154kW, benzyna (1999.03 - 2002.04) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TOPRAN Audi A3 (8L1) S3 quattro liftback 210KM, 154kW, benzyna (1999.03 - 2002.04) TOPRAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Audi A3 (8L1) S3 quattro liftback 210KM, 154kW, benzyna (1999.03 - 2002.04) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Audi A3 (8L1) S3 quattro liftback 210KM, 154kW, benzyna (1999.03 - 2002.04) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Audi A3 (8L1) S3 quattro liftback 210KM, 154kW, benzyna (1999.03 - 2002.04) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Audi A3 (8L1) S3 quattro liftback 210KM, 154kW, benzyna (1999.03 - 2002.04) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Audi A3 (8L1) S3 quattro liftback 210KM, 154kW, benzyna (1999.03 - 2002.04) VIKA
Producent:BGA

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BGA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PSP0100
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BGA
Kod:
PSP0100
Jednostka:
sztuka
Średnica koła pasowego [mm]: 16
Cisnienie [bar]: 95
Koła pasowe: Bez koła pasowego
Wymiar gwintu: 3 x M8
Średnica flanszy [mm]: 30
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 727,00 zł
404,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BGA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PSP0110
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BGA
Kod:
PSP0110
Jednostka:
sztuka
Średnica koła pasowego [mm]: 16
Cisnienie [bar]: 105
Koła pasowe: Bez koła pasowego
Wymiar gwintu: 3 x M8
Średnica flanszy [mm]: 30
Wygięcie rury [°]: -90
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 812,00 zł
451,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BGA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PSP9601
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BGA
Kod:
PSP9601
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 901,00 zł
515,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze