Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO do Audi A6 Allroad C7 (4GH, 4GJ) 3.0 TDI quattro Kombi 313KM, 230kW, olej napędowy (2012.01 - 2014.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Audi A6 Allroad C7 (4GH, 4GJ) 3.0 TDI quattro Kombi 313KM, 230kW, olej napędowy (2012.01 - 2014.12) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Audi A6 Allroad C7 (4GH, 4GJ) 3.0 TDI quattro Kombi 313KM, 230kW, olej napędowy (2012.01 - 2014.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Audi A6 Allroad C7 (4GH, 4GJ) 3.0 TDI quattro Kombi 313KM, 230kW, olej napędowy (2012.01 - 2014.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Audi A6 Allroad C7 (4GH, 4GJ) 3.0 TDI quattro Kombi 313KM, 230kW, olej napędowy (2012.01 - 2014.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Audi A6 Allroad C7 (4GH, 4GJ) 3.0 TDI quattro Kombi 313KM, 230kW, olej napędowy (2012.01 - 2014.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Audi A6 Allroad C7 (4GH, 4GJ) 3.0 TDI quattro Kombi 313KM, 230kW, olej napędowy (2012.01 - 2014.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Audi A6 Allroad C7 (4GH, 4GJ) 3.0 TDI quattro Kombi 313KM, 230kW, olej napędowy (2012.01 - 2014.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Audi A6 Allroad C7 (4GH, 4GJ) 3.0 TDI quattro Kombi 313KM, 230kW, olej napędowy (2012.01 - 2014.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Audi A6 Allroad C7 (4GH, 4GJ) 3.0 TDI quattro Kombi 313KM, 230kW, olej napędowy (2012.01 - 2014.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Audi A6 Allroad C7 (4GH, 4GJ) 3.0 TDI quattro Kombi 313KM, 230kW, olej napędowy (2012.01 - 2014.12) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Audi A6 Allroad C7 (4GH, 4GJ) 3.0 TDI quattro Kombi 313KM, 230kW, olej napędowy (2012.01 - 2014.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Audi A6 Allroad C7 (4GH, 4GJ) 3.0 TDI quattro Kombi 313KM, 230kW, olej napędowy (2012.01 - 2014.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Audi A6 Allroad C7 (4GH, 4GJ) 3.0 TDI quattro Kombi 313KM, 230kW, olej napędowy (2012.01 - 2014.12) VAICO
Producent:MAPCO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
29990
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29990
Jednostka:
komplet
Ograniczenia producenta: Schutzfilter
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Średnica flanszy [mm]: 10
Rodzaj filtra: Filtr przewodowy
Specyfikacja: Magnetfilter
Długość [mm]: 126
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 163,00 zł
79,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
29992
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29992
Ograniczenia producenta: Schutzfilter
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Średnica flanszy [mm]: 10
Średnica flanszy [mm]: 12
Rodzaj filtra: Filtr przewodowy
Specyfikacja: Magnetfilter
Długość [mm]: 202
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze