Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR do Audi A6 C4 (4A2) 2.8 sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.12 - 1997.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Audi A6 C4 (4A2) 2.8 sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.12 - 1997.10) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Audi A6 C4 (4A2) 2.8 sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.12 - 1997.10) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Audi A6 C4 (4A2) 2.8 sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.12 - 1997.10) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Audi A6 C4 (4A2) 2.8 sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.12 - 1997.10) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BORSEHUNG Audi A6 C4 (4A2) 2.8 sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.12 - 1997.10) BORSEHUNG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Audi A6 C4 (4A2) 2.8 sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.12 - 1997.10) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Audi A6 C4 (4A2) 2.8 sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.12 - 1997.10) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Audi A6 C4 (4A2) 2.8 sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.12 - 1997.10) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Audi A6 C4 (4A2) 2.8 sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.12 - 1997.10) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Audi A6 C4 (4A2) 2.8 sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.12 - 1997.10) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Audi A6 C4 (4A2) 2.8 sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.12 - 1997.10) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Audi A6 C4 (4A2) 2.8 sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.12 - 1997.10) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Audi A6 C4 (4A2) 2.8 sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.12 - 1997.10) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Audi A6 C4 (4A2) 2.8 sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.12 - 1997.10) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Audi A6 C4 (4A2) 2.8 sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.12 - 1997.10) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Audi A6 C4 (4A2) 2.8 sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.12 - 1997.10) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Audi A6 C4 (4A2) 2.8 sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.12 - 1997.10) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Audi A6 C4 (4A2) 2.8 sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.12 - 1997.10) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Audi A6 C4 (4A2) 2.8 sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.12 - 1997.10) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Audi A6 C4 (4A2) 2.8 sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.12 - 1997.10) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Audi A6 C4 (4A2) 2.8 sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.12 - 1997.10) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Audi A6 C4 (4A2) 2.8 sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.12 - 1997.10) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEAT & DORIA Audi A6 C4 (4A2) 2.8 sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.12 - 1997.10) MEAT & DORIA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Audi A6 C4 (4A2) 2.8 sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.12 - 1997.10) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Audi A6 C4 (4A2) 2.8 sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.12 - 1997.10) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Audi A6 C4 (4A2) 2.8 sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.12 - 1997.10) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Audi A6 C4 (4A2) 2.8 sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.12 - 1997.10) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Audi A6 C4 (4A2) 2.8 sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.12 - 1997.10) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Audi A6 C4 (4A2) 2.8 sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.12 - 1997.10) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Audi A6 C4 (4A2) 2.8 sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.12 - 1997.10) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Audi A6 C4 (4A2) 2.8 sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.12 - 1997.10) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TOPRAN Audi A6 C4 (4A2) 2.8 sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.12 - 1997.10) TOPRAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Audi A6 C4 (4A2) 2.8 sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.12 - 1997.10) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE Audi A6 C4 (4A2) 2.8 sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.12 - 1997.10) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Audi A6 C4 (4A2) 2.8 sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.12 - 1997.10) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Audi A6 C4 (4A2) 2.8 sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.12 - 1997.10) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Audi A6 C4 (4A2) 2.8 sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.12 - 1997.10) VAICO
Producent:MAXGEAR

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
48-0048
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
48-0048
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ciśnienie pracy [bar]: 120
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 575,00 zł
311,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
48-0052
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
48-0052
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ciśnienie pracy [bar]: 120
Ograniczenia producenta: ZF
Ilość otworów wlotowych/wylotowych: 2
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]: 16
Odstęp adaptera od pompy [mm]: 32
Rozstaw srub mocujących: 80
Średnica punktów mocowania [mm]: 8
Cisnienie [bar]: 110
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 599,00 zł
324,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
48-0165
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
48-0165
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ciśnienie pracy [bar]: 120
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 884,00 zł
491,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze