Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA do Audi A6 C6 (4F2) 2.0 TDI sedan 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.11 - 2011.03)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Audi A6 C6 (4F2) 2.0 TDI sedan 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.11 - 2011.03) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Audi A6 C6 (4F2) 2.0 TDI sedan 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.11 - 2011.03) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Audi A6 C6 (4F2) 2.0 TDI sedan 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.11 - 2011.03) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Audi A6 C6 (4F2) 2.0 TDI sedan 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.11 - 2011.03) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Audi A6 C6 (4F2) 2.0 TDI sedan 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.11 - 2011.03) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Audi A6 C6 (4F2) 2.0 TDI sedan 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.11 - 2011.03) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Audi A6 C6 (4F2) 2.0 TDI sedan 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.11 - 2011.03) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Audi A6 C6 (4F2) 2.0 TDI sedan 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.11 - 2011.03) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Audi A6 C6 (4F2) 2.0 TDI sedan 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.11 - 2011.03) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Audi A6 C6 (4F2) 2.0 TDI sedan 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.11 - 2011.03) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Audi A6 C6 (4F2) 2.0 TDI sedan 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.11 - 2011.03) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Audi A6 C6 (4F2) 2.0 TDI sedan 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.11 - 2011.03) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Audi A6 C6 (4F2) 2.0 TDI sedan 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.11 - 2011.03) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Audi A6 C6 (4F2) 2.0 TDI sedan 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.11 - 2011.03) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Audi A6 C6 (4F2) 2.0 TDI sedan 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.11 - 2011.03) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Audi A6 C6 (4F2) 2.0 TDI sedan 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.11 - 2011.03) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Audi A6 C6 (4F2) 2.0 TDI sedan 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.11 - 2011.03) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Audi A6 C6 (4F2) 2.0 TDI sedan 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.11 - 2011.03) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Audi A6 C6 (4F2) 2.0 TDI sedan 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.11 - 2011.03) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Audi A6 C6 (4F2) 2.0 TDI sedan 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.11 - 2011.03) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Audi A6 C6 (4F2) 2.0 TDI sedan 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.11 - 2011.03) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Audi A6 C6 (4F2) 2.0 TDI sedan 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.11 - 2011.03) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Audi A6 C6 (4F2) 2.0 TDI sedan 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.11 - 2011.03) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE Audi A6 C6 (4F2) 2.0 TDI sedan 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.11 - 2011.03) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Audi A6 C6 (4F2) 2.0 TDI sedan 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.11 - 2011.03) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Audi A6 C6 (4F2) 2.0 TDI sedan 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.11 - 2011.03) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Audi A6 C6 (4F2) 2.0 TDI sedan 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.11 - 2011.03) VAICO
Producent:BGA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BGA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PSP0158
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BGA
Kod:
PSP0158
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1666,00 zł
980,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BGA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PSP0113
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BGA
Kod:
PSP0113
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2107,00 zł
1277,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze