Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI do Audi TT (8J3) 1.8 TFSI coupe 160KM, 118kW, benzyna (2008.06 - 2014.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Audi TT (8J3) 1.8 TFSI coupe 160KM, 118kW, benzyna (2008.06 - 2014.06) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Audi TT (8J3) 1.8 TFSI coupe 160KM, 118kW, benzyna (2008.06 - 2014.06) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Audi TT (8J3) 1.8 TFSI coupe 160KM, 118kW, benzyna (2008.06 - 2014.06) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Audi TT (8J3) 1.8 TFSI coupe 160KM, 118kW, benzyna (2008.06 - 2014.06) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Audi TT (8J3) 1.8 TFSI coupe 160KM, 118kW, benzyna (2008.06 - 2014.06) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Audi TT (8J3) 1.8 TFSI coupe 160KM, 118kW, benzyna (2008.06 - 2014.06) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Audi TT (8J3) 1.8 TFSI coupe 160KM, 118kW, benzyna (2008.06 - 2014.06) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Audi TT (8J3) 1.8 TFSI coupe 160KM, 118kW, benzyna (2008.06 - 2014.06) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Audi TT (8J3) 1.8 TFSI coupe 160KM, 118kW, benzyna (2008.06 - 2014.06) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Audi TT (8J3) 1.8 TFSI coupe 160KM, 118kW, benzyna (2008.06 - 2014.06) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Audi TT (8J3) 1.8 TFSI coupe 160KM, 118kW, benzyna (2008.06 - 2014.06) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Audi TT (8J3) 1.8 TFSI coupe 160KM, 118kW, benzyna (2008.06 - 2014.06) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Audi TT (8J3) 1.8 TFSI coupe 160KM, 118kW, benzyna (2008.06 - 2014.06) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Audi TT (8J3) 1.8 TFSI coupe 160KM, 118kW, benzyna (2008.06 - 2014.06) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Audi TT (8J3) 1.8 TFSI coupe 160KM, 118kW, benzyna (2008.06 - 2014.06) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Audi TT (8J3) 1.8 TFSI coupe 160KM, 118kW, benzyna (2008.06 - 2014.06) VAICO
Producent:TMI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SG03626
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG03626
Tryb pracy: Elektroniczny
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych: ZF
Długość [mm]: 1097
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej: 59
Ciężar netto [kg]: 8
Ograniczenia producenta: Always Cross by OE
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SG03627R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG03627R
Tryb pracy: Elektroniczny
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych: ZF
Długość [mm]: 1097
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej: 59
Ciężar netto [kg]: 14
Ograniczenia producenta: Always Cross by OE
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze