Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HELLA do Bmw 1 kabriolet (E88) 118 d kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.09 - 2013.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Bmw 1 kabriolet (E88) 118 d kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.09 - 2013.12) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Bmw 1 kabriolet (E88) 118 d kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.09 - 2013.12) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Bmw 1 kabriolet (E88) 118 d kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.09 - 2013.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Bmw 1 kabriolet (E88) 118 d kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.09 - 2013.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Bmw 1 kabriolet (E88) 118 d kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.09 - 2013.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Bmw 1 kabriolet (E88) 118 d kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.09 - 2013.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Bmw 1 kabriolet (E88) 118 d kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.09 - 2013.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Bmw 1 kabriolet (E88) 118 d kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.09 - 2013.12) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Bmw 1 kabriolet (E88) 118 d kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.09 - 2013.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GSP Bmw 1 kabriolet (E88) 118 d kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.09 - 2013.12) GSP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HELLA Bmw 1 kabriolet (E88) 118 d kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.09 - 2013.12) HELLA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 1 kabriolet (E88) 118 d kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.09 - 2013.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Bmw 1 kabriolet (E88) 118 d kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.09 - 2013.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Bmw 1 kabriolet (E88) 118 d kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.09 - 2013.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Bmw 1 kabriolet (E88) 118 d kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.09 - 2013.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Bmw 1 kabriolet (E88) 118 d kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.09 - 2013.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Bmw 1 kabriolet (E88) 118 d kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.09 - 2013.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Bmw 1 kabriolet (E88) 118 d kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.09 - 2013.12) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Bmw 1 kabriolet (E88) 118 d kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.09 - 2013.12) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Bmw 1 kabriolet (E88) 118 d kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.09 - 2013.12) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Bmw 1 kabriolet (E88) 118 d kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.09 - 2013.12) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Bmw 1 kabriolet (E88) 118 d kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.09 - 2013.12) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Bmw 1 kabriolet (E88) 118 d kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.09 - 2013.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Bmw 1 kabriolet (E88) 118 d kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.09 - 2013.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Bmw 1 kabriolet (E88) 118 d kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.09 - 2013.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Bmw 1 kabriolet (E88) 118 d kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.09 - 2013.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Bmw 1 kabriolet (E88) 118 d kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.09 - 2013.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Bmw 1 kabriolet (E88) 118 d kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.09 - 2013.12) VAICO
Producent:HELLA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HELLA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8TL 359 003-221
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA
Kod:
8TL 359 003-221
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Cisnienie [bar]: 120
Koła pasowe: Bez koła pasowego
Kierunek obrotów: Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Dla producentów przekładni kierowniczych: LUK
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1080,00 zł
617,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze