Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW do Bmw 3 (E30) M3 2.3 sedan 195KM, 143kW, benzyna (1986.07 - 1991.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Bmw 3 (E30) M3 2.3 sedan 195KM, 143kW, benzyna (1986.07 - 1991.06) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Bmw 3 (E30) M3 2.3 sedan 195KM, 143kW, benzyna (1986.07 - 1991.06) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Bmw 3 (E30) M3 2.3 sedan 195KM, 143kW, benzyna (1986.07 - 1991.06) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Bmw 3 (E30) M3 2.3 sedan 195KM, 143kW, benzyna (1986.07 - 1991.06) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Bmw 3 (E30) M3 2.3 sedan 195KM, 143kW, benzyna (1986.07 - 1991.06) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Bmw 3 (E30) M3 2.3 sedan 195KM, 143kW, benzyna (1986.07 - 1991.06) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Bmw 3 (E30) M3 2.3 sedan 195KM, 143kW, benzyna (1986.07 - 1991.06) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Bmw 3 (E30) M3 2.3 sedan 195KM, 143kW, benzyna (1986.07 - 1991.06) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Bmw 3 (E30) M3 2.3 sedan 195KM, 143kW, benzyna (1986.07 - 1991.06) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Bmw 3 (E30) M3 2.3 sedan 195KM, 143kW, benzyna (1986.07 - 1991.06) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Bmw 3 (E30) M3 2.3 sedan 195KM, 143kW, benzyna (1986.07 - 1991.06) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Bmw 3 (E30) M3 2.3 sedan 195KM, 143kW, benzyna (1986.07 - 1991.06) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Bmw 3 (E30) M3 2.3 sedan 195KM, 143kW, benzyna (1986.07 - 1991.06) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Bmw 3 (E30) M3 2.3 sedan 195KM, 143kW, benzyna (1986.07 - 1991.06) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Bmw 3 (E30) M3 2.3 sedan 195KM, 143kW, benzyna (1986.07 - 1991.06) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Bmw 3 (E30) M3 2.3 sedan 195KM, 143kW, benzyna (1986.07 - 1991.06) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Bmw 3 (E30) M3 2.3 sedan 195KM, 143kW, benzyna (1986.07 - 1991.06) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Bmw 3 (E30) M3 2.3 sedan 195KM, 143kW, benzyna (1986.07 - 1991.06) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Bmw 3 (E30) M3 2.3 sedan 195KM, 143kW, benzyna (1986.07 - 1991.06) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Bmw 3 (E30) M3 2.3 sedan 195KM, 143kW, benzyna (1986.07 - 1991.06) VAICO
Producent:TRW

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRP612
niedostępny
Kaucja: 609,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP612
Jednostka:
sztuka
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy: Hydrauliczny
Długość całkowita [mm]: 573
Rozstaw srub mocujących: 235
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej: 26
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.: Z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej: 54
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej: 17,5
Ograniczenia producenta: ZF
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2426,00 zł
1470,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 609,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JPR697
niedostępny
Kaucja: 416,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JPR697
Jednostka:
sztuka
Ograniczenia producenta: ZF
Tryb pracy: Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Kształt adaptera: Trójkątny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych: 2
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciżnieniowego: M16x1,5
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnego: M14x1,5
Rozstaw srub mocujących: 115
Liczba otworów do mocowania: 2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1148,00 zł
656,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 416,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze