Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI do Bmw 3 Touring (E91) 325 d Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.02 - 2012.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Bmw 3 Touring (E91) 325 d Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.02 - 2012.06) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Bmw 3 Touring (E91) 325 d Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.02 - 2012.06) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Bmw 3 Touring (E91) 325 d Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.02 - 2012.06) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Bmw 3 Touring (E91) 325 d Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.02 - 2012.06) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Bmw 3 Touring (E91) 325 d Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.02 - 2012.06) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Bmw 3 Touring (E91) 325 d Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.02 - 2012.06) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Bmw 3 Touring (E91) 325 d Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.02 - 2012.06) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Bmw 3 Touring (E91) 325 d Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.02 - 2012.06) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Bmw 3 Touring (E91) 325 d Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.02 - 2012.06) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Bmw 3 Touring (E91) 325 d Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.02 - 2012.06) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 3 Touring (E91) 325 d Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.02 - 2012.06) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Bmw 3 Touring (E91) 325 d Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.02 - 2012.06) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Bmw 3 Touring (E91) 325 d Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.02 - 2012.06) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Bmw 3 Touring (E91) 325 d Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.02 - 2012.06) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Bmw 3 Touring (E91) 325 d Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.02 - 2012.06) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Bmw 3 Touring (E91) 325 d Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.02 - 2012.06) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Bmw 3 Touring (E91) 325 d Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.02 - 2012.06) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Bmw 3 Touring (E91) 325 d Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.02 - 2012.06) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Bmw 3 Touring (E91) 325 d Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.02 - 2012.06) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Bmw 3 Touring (E91) 325 d Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.02 - 2012.06) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Bmw 3 Touring (E91) 325 d Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.02 - 2012.06) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Bmw 3 Touring (E91) 325 d Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.02 - 2012.06) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Bmw 3 Touring (E91) 325 d Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.02 - 2012.06) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Bmw 3 Touring (E91) 325 d Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.02 - 2012.06) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Bmw 3 Touring (E91) 325 d Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.02 - 2012.06) VAICO
Producent:GENERAL RICAMBI

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
BW9071
niedostępny
1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
BW9071
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych: ZF
Długość 1 [mm]: 1195
Rozmiar gwintu przegub aksialny: M14
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 103,00 zł
43,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
BW9072
niedostępny
1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
BW9072
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych: ZF
Długość 1 [mm]: 1195
Rozmiar gwintu przegub aksialny: M14
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 103,00 zł
43,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
SEL020
niedostępny
1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
SEL020
Tryb pracy: Elektroniczny
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych: ZF
Do 100 dni na zwrot
GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
SEL020R
niedostępny
1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
SEL020R
Tryb pracy: Elektroniczny
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych: ZF
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze