Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR do Bmw 3 Touring (E91) 325 i Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2007.09 - 2012.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Bmw 3 Touring (E91) 325 i Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2007.09 - 2012.06) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Bmw 3 Touring (E91) 325 i Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2007.09 - 2012.06) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Bmw 3 Touring (E91) 325 i Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2007.09 - 2012.06) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Bmw 3 Touring (E91) 325 i Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2007.09 - 2012.06) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Bmw 3 Touring (E91) 325 i Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2007.09 - 2012.06) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Bmw 3 Touring (E91) 325 i Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2007.09 - 2012.06) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Bmw 3 Touring (E91) 325 i Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2007.09 - 2012.06) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Bmw 3 Touring (E91) 325 i Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2007.09 - 2012.06) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Bmw 3 Touring (E91) 325 i Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2007.09 - 2012.06) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Bmw 3 Touring (E91) 325 i Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2007.09 - 2012.06) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HELLA Bmw 3 Touring (E91) 325 i Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2007.09 - 2012.06) HELLA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 3 Touring (E91) 325 i Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2007.09 - 2012.06) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Bmw 3 Touring (E91) 325 i Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2007.09 - 2012.06) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Bmw 3 Touring (E91) 325 i Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2007.09 - 2012.06) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Bmw 3 Touring (E91) 325 i Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2007.09 - 2012.06) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Bmw 3 Touring (E91) 325 i Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2007.09 - 2012.06) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Bmw 3 Touring (E91) 325 i Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2007.09 - 2012.06) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Bmw 3 Touring (E91) 325 i Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2007.09 - 2012.06) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Bmw 3 Touring (E91) 325 i Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2007.09 - 2012.06) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Bmw 3 Touring (E91) 325 i Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2007.09 - 2012.06) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Bmw 3 Touring (E91) 325 i Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2007.09 - 2012.06) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Bmw 3 Touring (E91) 325 i Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2007.09 - 2012.06) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Bmw 3 Touring (E91) 325 i Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2007.09 - 2012.06) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Bmw 3 Touring (E91) 325 i Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2007.09 - 2012.06) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Bmw 3 Touring (E91) 325 i Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2007.09 - 2012.06) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Bmw 3 Touring (E91) 325 i Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2007.09 - 2012.06) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Bmw 3 Touring (E91) 325 i Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2007.09 - 2012.06) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Bmw 3 Touring (E91) 325 i Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2007.09 - 2012.06) VAICO
Producent:MAXGEAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
72-4787
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
72-4787
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Elektroniczny
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych: ZF
Długość [mm]: 1188
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej: 32
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.: Z zazębieniem
Ograniczenia producenta: Code Index 2
Zastosowanie dla pojazdów do roku prod.: 200912
Ograniczenia producenta: Always Cross by OE
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2698,00 zł
1686,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze