Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI do Bmw 5 (E34) 525 iX 24V sedan 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Bmw 5 (E34) 525 iX 24V sedan 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Bmw 5 (E34) 525 iX 24V sedan 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Bmw 5 (E34) 525 iX 24V sedan 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Bmw 5 (E34) 525 iX 24V sedan 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Bmw 5 (E34) 525 iX 24V sedan 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Bmw 5 (E34) 525 iX 24V sedan 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Bmw 5 (E34) 525 iX 24V sedan 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Bmw 5 (E34) 525 iX 24V sedan 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Bmw 5 (E34) 525 iX 24V sedan 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Bmw 5 (E34) 525 iX 24V sedan 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Bmw 5 (E34) 525 iX 24V sedan 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Bmw 5 (E34) 525 iX 24V sedan 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Bmw 5 (E34) 525 iX 24V sedan 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Bmw 5 (E34) 525 iX 24V sedan 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Bmw 5 (E34) 525 iX 24V sedan 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Bmw 5 (E34) 525 iX 24V sedan 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Bmw 5 (E34) 525 iX 24V sedan 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Bmw 5 (E34) 525 iX 24V sedan 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Bmw 5 (E34) 525 iX 24V sedan 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.08) VAICO
Producent:GENERAL RICAMBI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
BW9028
niedostępny
Kaucja: 382,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
BW9028
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych: ZF
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1153,00 zł
659,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 382,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze