Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST do Bmw 5 (E39) 525 d sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2000.02 - 2003.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Bmw 5 (E39) 525 d sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2000.02 - 2003.06) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Bmw 5 (E39) 525 d sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2000.02 - 2003.06) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Bmw 5 (E39) 525 d sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2000.02 - 2003.06) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Bmw 5 (E39) 525 d sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2000.02 - 2003.06) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania AKS DASIS Bmw 5 (E39) 525 d sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2000.02 - 2003.06) AKS DASIS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Bmw 5 (E39) 525 d sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2000.02 - 2003.06) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Bmw 5 (E39) 525 d sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2000.02 - 2003.06) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Bmw 5 (E39) 525 d sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2000.02 - 2003.06) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Bmw 5 (E39) 525 d sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2000.02 - 2003.06) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Bmw 5 (E39) 525 d sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2000.02 - 2003.06) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Bmw 5 (E39) 525 d sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2000.02 - 2003.06) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Bmw 5 (E39) 525 d sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2000.02 - 2003.06) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Bmw 5 (E39) 525 d sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2000.02 - 2003.06) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GT-BERGMANN AUTOMOTIVE Bmw 5 (E39) 525 d sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2000.02 - 2003.06) GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 5 (E39) 525 d sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2000.02 - 2003.06) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Bmw 5 (E39) 525 d sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2000.02 - 2003.06) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Bmw 5 (E39) 525 d sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2000.02 - 2003.06) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Bmw 5 (E39) 525 d sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2000.02 - 2003.06) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Bmw 5 (E39) 525 d sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2000.02 - 2003.06) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Bmw 5 (E39) 525 d sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2000.02 - 2003.06) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Bmw 5 (E39) 525 d sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2000.02 - 2003.06) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Bmw 5 (E39) 525 d sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2000.02 - 2003.06) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Bmw 5 (E39) 525 d sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2000.02 - 2003.06) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Bmw 5 (E39) 525 d sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2000.02 - 2003.06) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Bmw 5 (E39) 525 d sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2000.02 - 2003.06) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Bmw 5 (E39) 525 d sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2000.02 - 2003.06) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Bmw 5 (E39) 525 d sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2000.02 - 2003.06) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Bmw 5 (E39) 525 d sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2000.02 - 2003.06) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Bmw 5 (E39) 525 d sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2000.02 - 2003.06) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Bmw 5 (E39) 525 d sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2000.02 - 2003.06) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Bmw 5 (E39) 525 d sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2000.02 - 2003.06) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 5 (E39) 525 d sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2000.02 - 2003.06) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Bmw 5 (E39) 525 d sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2000.02 - 2003.06) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Bmw 5 (E39) 525 d sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2000.02 - 2003.06) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Bmw 5 (E39) 525 d sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2000.02 - 2003.06) VAICO
Producent:FEBEST

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBEST
0 (0 ocen)
Kod produktu:
95GAY-20300506X
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
95GAY-20300506X
Jednostka:
sztuka
Ciężar [kg]: 0,004
Długożć opakowania [cm]: 3,0
Szerokość opakowania [cm]: 3,0
Wysokość opakowania [cm]: 0,6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 48,00 zł
17,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze