Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP do Bmw 5 (E39) 535 i sedan 235KM, 173kW, benzyna (1996.06 - 1998.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Bmw 5 (E39) 535 i sedan 235KM, 173kW, benzyna (1996.06 - 1998.08) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Bmw 5 (E39) 535 i sedan 235KM, 173kW, benzyna (1996.06 - 1998.08) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Bmw 5 (E39) 535 i sedan 235KM, 173kW, benzyna (1996.06 - 1998.08) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania AKS DASIS Bmw 5 (E39) 535 i sedan 235KM, 173kW, benzyna (1996.06 - 1998.08) AKS DASIS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Bmw 5 (E39) 535 i sedan 235KM, 173kW, benzyna (1996.06 - 1998.08) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Bmw 5 (E39) 535 i sedan 235KM, 173kW, benzyna (1996.06 - 1998.08) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Bmw 5 (E39) 535 i sedan 235KM, 173kW, benzyna (1996.06 - 1998.08) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Bmw 5 (E39) 535 i sedan 235KM, 173kW, benzyna (1996.06 - 1998.08) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Bmw 5 (E39) 535 i sedan 235KM, 173kW, benzyna (1996.06 - 1998.08) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Bmw 5 (E39) 535 i sedan 235KM, 173kW, benzyna (1996.06 - 1998.08) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Bmw 5 (E39) 535 i sedan 235KM, 173kW, benzyna (1996.06 - 1998.08) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GT-BERGMANN AUTOMOTIVE Bmw 5 (E39) 535 i sedan 235KM, 173kW, benzyna (1996.06 - 1998.08) GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 5 (E39) 535 i sedan 235KM, 173kW, benzyna (1996.06 - 1998.08) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Bmw 5 (E39) 535 i sedan 235KM, 173kW, benzyna (1996.06 - 1998.08) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Bmw 5 (E39) 535 i sedan 235KM, 173kW, benzyna (1996.06 - 1998.08) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Bmw 5 (E39) 535 i sedan 235KM, 173kW, benzyna (1996.06 - 1998.08) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Bmw 5 (E39) 535 i sedan 235KM, 173kW, benzyna (1996.06 - 1998.08) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Bmw 5 (E39) 535 i sedan 235KM, 173kW, benzyna (1996.06 - 1998.08) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Bmw 5 (E39) 535 i sedan 235KM, 173kW, benzyna (1996.06 - 1998.08) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Bmw 5 (E39) 535 i sedan 235KM, 173kW, benzyna (1996.06 - 1998.08) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Bmw 5 (E39) 535 i sedan 235KM, 173kW, benzyna (1996.06 - 1998.08) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Bmw 5 (E39) 535 i sedan 235KM, 173kW, benzyna (1996.06 - 1998.08) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania RUVILLE Bmw 5 (E39) 535 i sedan 235KM, 173kW, benzyna (1996.06 - 1998.08) RUVILLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Bmw 5 (E39) 535 i sedan 235KM, 173kW, benzyna (1996.06 - 1998.08) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Bmw 5 (E39) 535 i sedan 235KM, 173kW, benzyna (1996.06 - 1998.08) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 5 (E39) 535 i sedan 235KM, 173kW, benzyna (1996.06 - 1998.08) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Bmw 5 (E39) 535 i sedan 235KM, 173kW, benzyna (1996.06 - 1998.08) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Bmw 5 (E39) 535 i sedan 235KM, 173kW, benzyna (1996.06 - 1998.08) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Bmw 5 (E39) 535 i sedan 235KM, 173kW, benzyna (1996.06 - 1998.08) VAICO
Producent:JP GROUP

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9945150100
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
9945150100
Jednostka:
sztuka
Średnica [mm]: 10
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 439,00 zł
231,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9945150200
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
9945150200
Jednostka:
sztuka
Średnica [mm]: 12
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 456,00 zł
240,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze