Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE do Bmw 5 (F10) 550 i xDrive sedan 408KM, 300kW, benzyna (2010.08 - 2013.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania AKS DASIS Bmw 5 (F10) 550 i xDrive sedan 408KM, 300kW, benzyna (2010.08 - 2013.06) AKS DASIS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Bmw 5 (F10) 550 i xDrive sedan 408KM, 300kW, benzyna (2010.08 - 2013.06) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Bmw 5 (F10) 550 i xDrive sedan 408KM, 300kW, benzyna (2010.08 - 2013.06) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Bmw 5 (F10) 550 i xDrive sedan 408KM, 300kW, benzyna (2010.08 - 2013.06) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Bmw 5 (F10) 550 i xDrive sedan 408KM, 300kW, benzyna (2010.08 - 2013.06) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Bmw 5 (F10) 550 i xDrive sedan 408KM, 300kW, benzyna (2010.08 - 2013.06) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Bmw 5 (F10) 550 i xDrive sedan 408KM, 300kW, benzyna (2010.08 - 2013.06) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Bmw 5 (F10) 550 i xDrive sedan 408KM, 300kW, benzyna (2010.08 - 2013.06) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 5 (F10) 550 i xDrive sedan 408KM, 300kW, benzyna (2010.08 - 2013.06) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Bmw 5 (F10) 550 i xDrive sedan 408KM, 300kW, benzyna (2010.08 - 2013.06) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Bmw 5 (F10) 550 i xDrive sedan 408KM, 300kW, benzyna (2010.08 - 2013.06) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Bmw 5 (F10) 550 i xDrive sedan 408KM, 300kW, benzyna (2010.08 - 2013.06) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Bmw 5 (F10) 550 i xDrive sedan 408KM, 300kW, benzyna (2010.08 - 2013.06) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Bmw 5 (F10) 550 i xDrive sedan 408KM, 300kW, benzyna (2010.08 - 2013.06) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Bmw 5 (F10) 550 i xDrive sedan 408KM, 300kW, benzyna (2010.08 - 2013.06) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Bmw 5 (F10) 550 i xDrive sedan 408KM, 300kW, benzyna (2010.08 - 2013.06) VAICO
Producent:LIZARTE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LIZARTE
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
01.09.2873
niedostępny
Kaucja: 1198,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIZARTE
Kod:
01.09.2873
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Gwarancja: 2 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2706,00 zł
1691,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 1198,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze