Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM do Bmw 5 Touring (E61) 525 xd Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.09 - 2008.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Bmw 5 Touring (E61) 525 xd Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.09 - 2008.09) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Bmw 5 Touring (E61) 525 xd Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.09 - 2008.09) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Bmw 5 Touring (E61) 525 xd Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.09 - 2008.09) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Bmw 5 Touring (E61) 525 xd Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.09 - 2008.09) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Bmw 5 Touring (E61) 525 xd Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.09 - 2008.09) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Bmw 5 Touring (E61) 525 xd Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.09 - 2008.09) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Bmw 5 Touring (E61) 525 xd Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.09 - 2008.09) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Bmw 5 Touring (E61) 525 xd Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.09 - 2008.09) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Bmw 5 Touring (E61) 525 xd Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.09 - 2008.09) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Bmw 5 Touring (E61) 525 xd Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.09 - 2008.09) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Bmw 5 Touring (E61) 525 xd Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.09 - 2008.09) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 5 Touring (E61) 525 xd Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.09 - 2008.09) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Bmw 5 Touring (E61) 525 xd Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.09 - 2008.09) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Bmw 5 Touring (E61) 525 xd Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.09 - 2008.09) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Bmw 5 Touring (E61) 525 xd Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.09 - 2008.09) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Bmw 5 Touring (E61) 525 xd Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.09 - 2008.09) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Bmw 5 Touring (E61) 525 xd Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.09 - 2008.09) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Bmw 5 Touring (E61) 525 xd Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.09 - 2008.09) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Bmw 5 Touring (E61) 525 xd Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.09 - 2008.09) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NISSENS Bmw 5 Touring (E61) 525 xd Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.09 - 2008.09) NISSENS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Bmw 5 Touring (E61) 525 xd Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.09 - 2008.09) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Bmw 5 Touring (E61) 525 xd Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.09 - 2008.09) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Bmw 5 Touring (E61) 525 xd Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.09 - 2008.09) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Bmw 5 Touring (E61) 525 xd Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.09 - 2008.09) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Bmw 5 Touring (E61) 525 xd Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.09 - 2008.09) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 5 Touring (E61) 525 xd Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.09 - 2008.09) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Bmw 5 Touring (E61) 525 xd Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.09 - 2008.09) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Bmw 5 Touring (E61) 525 xd Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.09 - 2008.09) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Bmw 5 Touring (E61) 525 xd Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.09 - 2008.09) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAN WEZEL Bmw 5 Touring (E61) 525 xd Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.09 - 2008.09) VAN WEZEL
Producent:CEVAM

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CEVAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
113368
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
113368
Tryb pracy: Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Do 100 dni na zwrot
CEVAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
131466
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
131466
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ograniczenia producenta: ZF
Cisnienie [bar]: 127
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Ze zbiornikiem
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze