Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM do Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HITACHI Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) HITACHI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Chevrolet SPARK (M300) 1.2 LPG liftback 82KM, 60kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) VAICO
Producent:CEVAM

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CEVAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
113314
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
113314
Tryb pracy: Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Do 100 dni na zwrot
CEVAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
135486
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
135486
Tryb pracy: Hydrauliczny
Liczba rowków: 4
Średnica koła pasowego [mm]: 107
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze