Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS do Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) VIKA
Producent:IPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
KK000107
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPARTS
Kod:
KK000107
Jednostka:
sztuka
Ograniczenia producenta: PSA
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów bez wspomagania kierowaniem
Tryb pracy: Manualny
Długość całkowita [mm]: 1172
Rozstaw srub mocujących: 190
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.: Bez zazębienia
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej: 18,5
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej: 61
Długość przegub aksialny [mm]: 280
Rozmiar gwintu przegub aksialny: M14x1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 982,00 zł
561,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze