Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW do Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e. liftback 90KM, 66kW, benzyna (1993.09 - 1995.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e. liftback 90KM, 66kW, benzyna (1993.09 - 1995.04) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e. liftback 90KM, 66kW, benzyna (1993.09 - 1995.04) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e. liftback 90KM, 66kW, benzyna (1993.09 - 1995.04) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e. liftback 90KM, 66kW, benzyna (1993.09 - 1995.04) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e. liftback 90KM, 66kW, benzyna (1993.09 - 1995.04) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e. liftback 90KM, 66kW, benzyna (1993.09 - 1995.04) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e. liftback 90KM, 66kW, benzyna (1993.09 - 1995.04) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e. liftback 90KM, 66kW, benzyna (1993.09 - 1995.04) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e. liftback 90KM, 66kW, benzyna (1993.09 - 1995.04) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e. liftback 90KM, 66kW, benzyna (1993.09 - 1995.04) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e. liftback 90KM, 66kW, benzyna (1993.09 - 1995.04) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e. liftback 90KM, 66kW, benzyna (1993.09 - 1995.04) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e. liftback 90KM, 66kW, benzyna (1993.09 - 1995.04) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e. liftback 90KM, 66kW, benzyna (1993.09 - 1995.04) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e. liftback 90KM, 66kW, benzyna (1993.09 - 1995.04) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e. liftback 90KM, 66kW, benzyna (1993.09 - 1995.04) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e. liftback 90KM, 66kW, benzyna (1993.09 - 1995.04) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e. liftback 90KM, 66kW, benzyna (1993.09 - 1995.04) URW
Producent:URW

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
URW
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
32-75509
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
URW
Kod:
32-75509
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ograniczenia producenta: Sag/ ZF
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów bez klimatyzacji
Do 100 dni na zwrot
URW
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
32-75502
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
URW
Kod:
32-75502
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ograniczenia producenta: ZF
Średnica [mm]: 135
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość żeber: 1
Typ skrzyni biegów: Przekładnia manualna
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze