Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE do Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania QUINTON HAZELL Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) QUINTON HAZELL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) VAICO
Producent:LIZARTE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LIZARTE
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
02.28.1310
niedostępny
Kaucja: 255,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIZARTE
Kod:
02.28.1310
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Manualny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Kolor:  Szary
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1187,00 zł
678,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 255,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

LIZARTE
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
01.28.3050
niedostępny
Kaucja: 701,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIZARTE
Kod:
01.28.3050
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta:  TRW
Kolor:  Szary
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2363,00 zł
1432,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 701,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze