Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW do Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (WFVT) 1.0 (WFVT) Nadwozie pełne / liftback 40KM, 29kW, benzyna (1977.10 - 1986.11)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (WFVT) 1.0 (WFVT) Nadwozie pełne / liftback 40KM, 29kW, benzyna (1977.10 - 1986.11) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (WFVT) 1.0 (WFVT) Nadwozie pełne / liftback 40KM, 29kW, benzyna (1977.10 - 1986.11) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (WFVT) 1.0 (WFVT) Nadwozie pełne / liftback 40KM, 29kW, benzyna (1977.10 - 1986.11) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (WFVT) 1.0 (WFVT) Nadwozie pełne / liftback 40KM, 29kW, benzyna (1977.10 - 1986.11) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (WFVT) 1.0 (WFVT) Nadwozie pełne / liftback 40KM, 29kW, benzyna (1977.10 - 1986.11) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (WFVT) 1.0 (WFVT) Nadwozie pełne / liftback 40KM, 29kW, benzyna (1977.10 - 1986.11) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (WFVT) 1.0 (WFVT) Nadwozie pełne / liftback 40KM, 29kW, benzyna (1977.10 - 1986.11) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (WFVT) 1.0 (WFVT) Nadwozie pełne / liftback 40KM, 29kW, benzyna (1977.10 - 1986.11) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (WFVT) 1.0 (WFVT) Nadwozie pełne / liftback 40KM, 29kW, benzyna (1977.10 - 1986.11) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (WFVT) 1.0 (WFVT) Nadwozie pełne / liftback 40KM, 29kW, benzyna (1977.10 - 1986.11) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Ford FIESTA Nadwozie pełne / liftback (WFVT) 1.0 (WFVT) Nadwozie pełne / liftback 40KM, 29kW, benzyna (1977.10 - 1986.11) TRW
Producent:TRW

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRM120
niedostępny
Kaucja: 416,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRM120
Jednostka:
sztuka
Ograniczenia producenta: TRW
Tryb pracy: Manualny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]: 1076
Rozstaw srub mocujących: 285
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.: Z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej: 60
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej: 15
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej: 51
Długość przegub aksialny [mm]: 161
Rozmiar gwintu przegub aksialny: 1/2UNF-20
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1188,00 zł
679,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 416,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze