Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP do Ford FOCUS III sedan 1.6 TDCi sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Ford FOCUS III sedan 1.6 TDCi sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Ford FOCUS III sedan 1.6 TDCi sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Ford FOCUS III sedan 1.6 TDCi sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Ford FOCUS III sedan 1.6 TDCi sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Ford FOCUS III sedan 1.6 TDCi sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Ford FOCUS III sedan 1.6 TDCi sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Ford FOCUS III sedan 1.6 TDCi sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Ford FOCUS III sedan 1.6 TDCi sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Ford FOCUS III sedan 1.6 TDCi sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Ford FOCUS III sedan 1.6 TDCi sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Ford FOCUS III sedan 1.6 TDCi sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Ford FOCUS III sedan 1.6 TDCi sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Ford FOCUS III sedan 1.6 TDCi sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Ford FOCUS III sedan 1.6 TDCi sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Ford FOCUS III sedan 1.6 TDCi sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TOPRAN Ford FOCUS III sedan 1.6 TDCi sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) TOPRAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Ford FOCUS III sedan 1.6 TDCi sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Ford FOCUS III sedan 1.6 TDCi sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Ford FOCUS III sedan 1.6 TDCi sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Ford FOCUS III sedan 1.6 TDCi sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) VAICO
Producent:JP GROUP

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1545104300
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
1545104300
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Cisnienie [bar]: 110
Ograniczenia producenta: Fomoco
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1223,00 zł
699,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze